سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - شنبه 01 شهریور 1393

۵۰ میلیارد ریال زکات در استان اصفهان جمع‌آوری شد

رئیس ستاد زکات استان اصفهان از جمع‌آوری۵۰ میلیارد ریال زکات در ۶ ماهه نخست امسال در این استان خبر داد و گفت: مردم استان اصفهان در ۶ ماهه نخست امسال توجه ویژه‌ای به مسئله زکات از خود نشان دادند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام غلامحسین رنجبر به فعالیت‌های حوزه زکات استان اصفهان اظهار‌ کرد: 50 میلیارد ریال زکات در 6 ماهه نخست امسال در استان اصفهان جمع‌آوری شده که این مبلغ به 100 میلیارد ریال تا پایان امسال می‌رسد.

وی افزود: درچند سال اخیر مبلغی معادل مبلغ جمع‌آوری شده زکات، دولت به ستاد زکات استان اصفهان برای کمک به نیامندان تخصیص داده که این کار سال گذشته سهم تشویقی دولت به منظور کمک به نیازمندان پرداخت شد.

رئیس ستاد زکات استان اصفهان بیان کرد:  تا کنون 5 هزار درخت میوه در قالب طرح شجره طیبه برای کمک به نیازمندان در راستای زکات مستحبی واگذار شده که درآمد حاصل از این درختان برای کمک به نیازمندان مصرف می‌شود.

وی به عملکرد ستاد زکات شهرستان‌های استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در چند سال گذشته شهرستان اردستان رتبه نخست استان در پرداخت زکات را کسب کرده و سال گذشته  یک میلیارد250 میلیون تومان زکات از شهرستان اردستان جمع‌آوری شده است.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.