سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - یکشنبه 30 شهریور 1393

استاندار اصفهان: امنیت و آرامش کشور مثال زدنی است

استاندار اصفهان گفت: امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است، مثال زدنی است.

به گزارش ایرنا، « رسول زرگرپور » روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور به برکت انقلاب، رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری و سیاست ها و تدابیر دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته 86 هیات سیاسی در سطح وزرا و بالاتر به اصفهان سفر کردند، گفت: میزان سفر گردشگران خارجی نسبت سال های گذشته سه برابر شده است.

استاندار اصفهان بااشاره به لزوم توجه به افزایش تعداد اماکن اقامتی و هتل های استان اصفهان، گفت: باتوجه به استقبال گردشگران خارجی باید نسبت به وضعیت و تعداد هتل ها و اماکن اقامتی استان اصفهان بازنگری شود.

زرگرپور فرماندار جدید شهرستان مبارکه را به تعامل با مردم و مسوولان توصیه کرد و گفت: شهرستان مبارکه قطب مهم صنعت کشور و استان اصفهان است که زمینه شکوفایی بیش از پیش در این شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان مبارکه گفت: از بین 24 فرماندار استان اصفهان، امروز بیستمین فرماندار جدید در استان اصفهان معرفی شد.

استاندار اصفهان معیار انتخاب مدیران استان اصفهان را اعتدال، تخصص ،کارآمدی و تعامل با مردم و مسوولان اعلام کرد و افزود: تمام نیروهای اصولگرا ، اصلاح طلب ، مستقل و کسانی که فکر و ایده ای برای پیشرفت و توسعه شهرستان دارند باید بتوانند براحتی با فرماندار دیدار و ایده های خود را مطرح کنند.

وی افزود: در ارزیابی عملکرد مسوولان و فرمانداران، اصل بر رضایتمندی مردم و در راس آنها رضایت خانواده شهدا است.

زرگر پور با اشاره به توانمندی های صنعتی و کشاورزی مبارکه، اظهار کرد: این شهرستان در تولید محصولات صنعتی و کشاورزی از شهرستان های مطرح استان اصفهان است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تعامل خوب فرماندار و مسوولان شهرستان، طرح های نیمه تمام مبارکه برای فراهم شدن زمینه اشتغال بیشتر در این شهرستان هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

در آیین تودیع و معارفه فرماندار پیشین و جدید مبارکه ، ائمه جمعه شهرهای مبارکه، طالخونچه، کرکوند مجلسی ، ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مردم حضور داشتند.

در این مراسم که امروز برگزار شد، « سید محمد علی احمدی » به عنوان فرماندار جدید شهرستان مبارکه معرفی و از زحمات دو ساله « مهدی سلیمانی » تقدیر شد.

شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام 

منبع:ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.