سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:15 - یکشنبه 30 شهریور 1393

حجت‌الاسلام زائری:

دنیا منتظر تولیدات فرهنگی ایران است

نویسنده و پژوهشگر حوزه علمیه با اشاره به اهمیت فعالیت‌‌های فرهنگی و رسانه‌ای در کشور، گفت: امروزه دنیا منتظر تولیدات و دستاوردهای فرهنگی جمهوری اسلامی است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در جمع فعالان فرهنگی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اصفهان ضمن تأکید بر ظرفیت بالای جوانان اصفهان در مسائل فرهنگی و مذهبی، اظهار داشت: هر جوان اصفهانی این ظرفیت را دارد که یک سلمان محمدی باشد.

وی ادامه داد: جوانان اصفهان می‌توانند پیام استقامت، ظلم‌ستیزی و آزادی را در گوش همه مردم جاهل فریاد بزنند، جوانان اصفهان باید توجه داشته باشند که قرار نیست کسی برای فعالان فرهنگی و افسران جنگ نرم ذوق و شوقی نشان دهد و به آنها خدمت کند بلکه حتی عده‌ای برای آنها مشکلاتی پدید می‌آورند.

این نویسنده و پژوهشگر حوزه علمیه، افزایش دردسر آفرینی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها بر سر راه فعالان فرهنگی را نشان از عملکرد مطلوب آنها دانست و اظهار کرد: نتیجه حضور و فعالیت در برنامه‌های فرهنگی و دوره‌های آموزشی در یک بازه زمانی چند ساله مشخص می‌شود و کسی نباید انتظار پیشرفت سریع و چند روزه داشته باشد.

وی ضمن تأکید بر لزوم خلاقیت در فعالیت‌های فرهنگی گفت: صدا و سیما با پخش پیام‌های بازرگانی بزرگترین مخرب فرهنگی کشور است زیرا پیام‌های بازرگانی پیامدهای منفی زیادی دارند و باید به این موضوع توجه شود.

زائری در پایان بیان کرد: امروزه دنیا منتظر تولیدات و دستاوردهای فرهنگی جمهوری اسلامی است و شاهد هستیم که مبانی فرهنگی و اجتماعی مانند حجاب را در دیگر کشورها نهادینه کرده‌ایم که تبدیل به یک گفتمان شده است.

انتهای پیام
منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.