اصفهان شرق

ارائه راهکار برای رفع مسئله حجاب در چهارچوب گفتمان انقلاب

کدخبر: 32339
1393/06/30 در ساعت 11:35

به گزارش اصفهان شرق؛حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در اختتامیه سنگر اجتماعی که به همت مجموعه فرهنگی عاشورائیان در سالن کتابخانه مرکزی برگزار می‌شد، اظهار کرد: ما باید  با بهره‌گیری از دوره‌های فرهنگی به فعالیت جدی‌تر و بهتری برسیم؛ در کار فرهنگی کسی اگر دغدغه الهی نداشته باشد و با هدف رضایت خدا کار نکند، پشیمان می‌شود زیرا در این کار کسی به دیگری آفرین نمی‌گوید و یا آن را تشویق نمی‌کند.

وی بیان کرد: کار فرهنگی نیاز به تجربه دارد و باید مدت زمانی بگذرد تا تجربه کسب کنیم و اثرات یک تجربه فرهنگی نیز در آینده به دست می‌آید؛ دست نوشته‌های امروز شما بی‌اهمیت نیست و همین کاغذ پاره‌ها شخصیت و آینده شما را تشکیل می‌دهد و باید به ایده‌های خود اهمیت دهید زیرا همین ایده‌ها، تشکیل دهنده آینده شما است.

سردبیر مجله خیمه تصریح کرد: ما در حال حاضر در موقعیت حساسی قرار داریم و باید از آسیب‌ها اجتناب کنیم اما متأسفانه هر آنچه که به عنوان مشکل به حساب می‌آید، امروز برابر ما ایستاده و به دنبال ضربه زدن به ما است.

وی افزود: امروز مشکلات زیادی مثل ریا و تظاهر سبب بروز مشکلات فرهنگی شده و متأسفانه صداو سیما هم به عنوان یکی از اساسی‌ترین آسیب‌های فرهنگی به حساب می‌آید چراکه با آگهی‌های بازرگانی خود وقتی که دنیا منتظر پیام انقلاب بوده و چیز‌های دیگری را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام زائری خاطرنشان کرد: خیلی‌ها امروز منتظر دستورات ما بوده و منتظر هستند که ما راهبرد خودمان را ارائه کنیم و این مسائل نباید از طرف ما نادیده گرفته شود؛ اگر در مسئله حجاب مشکل داریم و آن را اسباب تأسف گفتمان انقلاب می‌دانیم و باید با تدبیر، علیه این مدیریت سوء بپردازیم و متأسفانه نبود مدیریت سبب بروز این ضعف در درون ما شده است.

وی گفت: ما باید با توجه به رسالت‌های فرهنگی جمهوری اسلامی با در نظر گرفتن رویکرد رهبری مسئولیت‌ها و وظیفه‌های خودمان را نسبت به منطقه و زمان خودمان را به شناسیم و امیدواریم روزی برسد که دوباره از اصفهان مردی همانند سلمان فارسی برای آزادی مردم جهان فعالیت کند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم