سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:35 - یکشنبه 30 شهریور 1393

سردبیر مجله خیمه مطرح کرد

ارائه راهکار برای رفع مسئله حجاب در چهارچوب گفتمان انقلاب

سردبیر مجله خیمه گفت: اگر در مسئله حجاب مشکل داریم و آن را اسباب تأسف گفتمان انقلاب می‌دانیم، باید به تدبیر علیه این مدیریت سوء بپردازیم و متأسفانه نبود مدیریت سبب بروز این ضعف شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در اختتامیه سنگر اجتماعی که به همت مجموعه فرهنگی عاشورائیان در سالن کتابخانه مرکزی برگزار می‌شد، اظهار کرد: ما باید  با بهره‌گیری از دوره‌های فرهنگی به فعالیت جدی‌تر و بهتری برسیم؛ در کار فرهنگی کسی اگر دغدغه الهی نداشته باشد و با هدف رضایت خدا کار نکند، پشیمان می‌شود زیرا در این کار کسی به دیگری آفرین نمی‌گوید و یا آن را تشویق نمی‌کند.

وی بیان کرد: کار فرهنگی نیاز به تجربه دارد و باید مدت زمانی بگذرد تا تجربه کسب کنیم و اثرات یک تجربه فرهنگی نیز در آینده به دست می‌آید؛ دست نوشته‌های امروز شما بی‌اهمیت نیست و همین کاغذ پاره‌ها شخصیت و آینده شما را تشکیل می‌دهد و باید به ایده‌های خود اهمیت دهید زیرا همین ایده‌ها، تشکیل دهنده آینده شما است.

سردبیر مجله خیمه تصریح کرد: ما در حال حاضر در موقعیت حساسی قرار داریم و باید از آسیب‌ها اجتناب کنیم اما متأسفانه هر آنچه که به عنوان مشکل به حساب می‌آید، امروز برابر ما ایستاده و به دنبال ضربه زدن به ما است.

وی افزود: امروز مشکلات زیادی مثل ریا و تظاهر سبب بروز مشکلات فرهنگی شده و متأسفانه صداو سیما هم به عنوان یکی از اساسی‌ترین آسیب‌های فرهنگی به حساب می‌آید چراکه با آگهی‌های بازرگانی خود وقتی که دنیا منتظر پیام انقلاب بوده و چیز‌های دیگری را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام زائری خاطرنشان کرد: خیلی‌ها امروز منتظر دستورات ما بوده و منتظر هستند که ما راهبرد خودمان را ارائه کنیم و این مسائل نباید از طرف ما نادیده گرفته شود؛ اگر در مسئله حجاب مشکل داریم و آن را اسباب تأسف گفتمان انقلاب می‌دانیم و باید با تدبیر، علیه این مدیریت سوء بپردازیم و متأسفانه نبود مدیریت سبب بروز این ضعف در درون ما شده است.

وی گفت: ما باید با توجه به رسالت‌های فرهنگی جمهوری اسلامی با در نظر گرفتن رویکرد رهبری مسئولیت‌ها و وظیفه‌های خودمان را نسبت به منطقه و زمان خودمان را به شناسیم و امیدواریم روزی برسد که دوباره از اصفهان مردی همانند سلمان فارسی برای آزادی مردم جهان فعالیت کند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.