سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:30 - یکشنبه 30 شهریور 1393

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش اصفهان:

پوشش دانش‌آموزان براساس شاخصه‌های اسلامی تعریف می‌شود

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هر ساله فرم، لباس و پوشش دانش‌آموزان در مدارس براساس شاخصه‌های اسلامی تعریف شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید جواد پور‌حسینی با اشاره به نوع پوشش دانش‌آموزان در مدارس اظهار کرد: هر ساله پوشش دانش‌آموزان در مدارس سطح استان براساس شاخصه‌های اسلامی تعریف شده است و آموزش و پرورش استان نیز هر ساله به این موضوع تأکید می‌کند.

وی به اقدامات و برنامه‌های آموزش و پرورش در ارتباط با فرم مدارس اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش هر ساله در ارتباط با فرم مدارس چهارچوب‌ها و الگو‌های مشخص شده را به مدارس می‌دهد و مدارس باید براساس این چهار‌چوب‌ها و الگو‌ها نسبت به تعیین فرم و پوشش دانش‌آموزان اقدام کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: تعیین فرم و پوشش مدارس یکی از بند‌های آئین‌نامه انضباطی ابلاغ شده از سوی وزارتخانه آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه به عنوان مثال براساس این آئین‌نامه فرم دانش‌آموزان نباید از رنگ‌های زننده باشد، اضافه کرد: در دوره ابتدایی فرم و پوشش دانش‌آموزان باید از رنگ‌های شاد و متناسب با سن آنها باشد و مدارس باید این موارد را رعایت کنند.

پور‌حسینی با اشاره به اینکه مدیران مدارس باید به تعیین نوع فرم و پوشش دانش‌آموزان خود توجه لازم را داشته باشند، تاکید کرد: فرم و پوشش دانش‌آموزان باید بین‌کننده شاخصه‌ها و فرهنگ اسلامی باشد.

انتهای پیام
منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.