سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - یکشنبه 30 شهریور 1393

چگونه موفقیت مالی کسب کنیم

کتاب «اخلاق مدیریت روشن‌بین(فلسفه موفقیت مالی و پیروزی شخصی)» نوشته کونوسوکه ماتسوشیتا با ترجمه «محمود متحد» برای پنجمین بار منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ کتاب «اخلاق مدیریت روشن‌بین» با موضوع «فلسفه مؤفقیت مالی و پیروزی» نوشته «کونوسوکه ماتسوشیتا» از سوی نشر «کندوکاو» برای پنجمین‌ بار منتشر و روانه بازار نشر شد.

این کتاب دربردارنده هفت فصل نظیر «منابع انسانی»، «خرد جمعی»، «مدیریت خلاق»، «روحیه خدمت‌گزاری»، «مسئولیت اجتماعی»، «چالش و رشد»، «مدیر ایده‌آل» و بخش‌هایی همچون «شکستی در کار نیست»، «دردسرهای شهرت»، «محتاط بودن بهتر از ورشکستگی»، «رشد در مبارزه برای هدف است»، «به سوی غنای معنوی»، «سکان‌دار جدید» و «رهبران فردا» است.

در بخشی از کتاب «اخلاق مدیریت روشن‌بین» درباره «نظر مردم»، می‌خوانیم: عبارت «نظر مردم» برای آدم‌های مختلف معناهای متفاوتی دارد. این عبارت برای من داور یا قاضی معنی می‌دهد، داوری که درست و نادرست و عدالت و بی‌عدالتی را قضاوت می‌کند. من به قضاوت مردم اعتقاد دارم، و به باور من حکمی که آنان صادر می‌کنند در نهایت درست است. اعتماد به قضاوت مردم در کسب‌وکار بسیار مهم است. به شما امکان می‌دهد با دید مثبت و با اعتقاد راسخ به پیش روید، و از وجود معیاری قابل اتکا و همیشه حاضر مطمئن شوید.

اگر مردم در دیدگاه‌های اصلی‌شان دمدمی‌مزاج و در قضاوت‌‌شان غیرقابل اعتماد باشند، مواردی خواهد بود که نمی‌توانند اخلاقی‌ترین رفتارهای کاری را درک کنند، یا حتی آنها را کنار بگذارند.

شما هر چقدر هم سعی کنید وظیفه‌شناس باشید، مردم دمدمی‌مزاج فعالیت مبتنی بر اعتماد به نفس ضروری را غیرممکن می‌کنند. اگر مرتباً نگران این باشید که مردم چگونه در مورد محصولات، قیمت‌گذاری، روش‌های فروش یا فعالیت‌های تبلیغی شما قضاوت می‌کنند، حتی پس از سال‌ها کار قادر نخواهید بود توجه و مراقبت کامل مورد نیاز کسب و کارتان را اعمال کنید.

گفتنی است، انتشارات «کندوکاو» کتاب «اخلاق مدیریت روشن بین» نوشته «کونوسوکه ماتسوشیتا» با ترجمه «محمود متحد» را برای پنجمین بار در 167 صفحه و با قیمت 7000 تومان منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.