سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:45 - پنجشنبه 27 شهریور 1393

دستگاه قضا به پرونده ضاربین آمر به معروف اصفهانی رسیدگی می‌کند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضائی و دادگستری استان اصفهان با کسانی که بخواهند اخلالی در امنیت اجتماعی ایجاد کنند، به شدت برخورد می کند و رسیدگی دادگستری به پرونده ضاربین آمر به معروف نیز در این راستا انجام می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛احمد خسروی وفااز رسیدگی سریع به پرونده درگیری در خیابان کهندژ خمینی شهر خبرداد و اظهار کرد: با هر کسی که بخواهد با چاقو در دید عموم قدرت نمائی کند و یا زمینه اخلال در امنیت مردم و نظم اجتماعی را فراهم کند، قاطع برخورد می کنیم.

وی با بیان اینکه دستور بررسی سریع و خارج از نوبت به پرونده این درگیری را صادر کرده ام، افزود: یک نفر از 4 نفری که در درگیری اخیر خمینی شهر 2 نفر را به شدت مجروح کردند دستگیر شده و به زودی با دستگیری 3 نفر دیگر، پرونده آنان خارج از نوبت رسیدگی می شود و مراحل قضائی آن به سرعت طی می شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: در صورت تکمیل اطلاعات مربوط به تعداد بیشتر افرادی که مخل امنیت اجتماعی در خیابان نبوی منش خمینی‌‌شهر هستند، به تخلف آنان هم به طور جدی رسیدگی می شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که بخواهند با استفاده از سلاح سرد قدرت، زورگیری و یا هرعمل خلاف هنجارهای اجتماعی انجام دهند به عنوان جرم مشهود به شدت با آنان برخورد می شود، گفت: آنچه مهم و مورد انتظار مردم از دادگستری و نیروی انتظامی بوده این است که ما اجازه ندهیم یک عده با موتور در کوچه و خیابان کارهای غیرمتعارف انجام دهند و اگر کسی به آنان تذکر داد دست به چاقو شوند.

خسروی وفا خاطر نشان کرد: انتظار مردم از ما این است که برخورد قاطعانه داشته باشیم و ما به یقین با روشن شدن تمام زوایای موضوع و شناسائی و دستگیری همه افراد خاطی، این انتظار را به درستی برآورده می کنیم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.