سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:35 - پنجشنبه 27 شهریور 1393

امامزادگان سرمايه هاي ارزشمند جامعه اسلامي/برگزاري كنگره ملي تكريم امامزادگان در آران وبيدگل

مدير كل اوقاف وامور خيريه استان اصفهان از برگزاري كنگره ملي تكريم امامزادگان در آران وبيدگل خبر داد و گفت: امامزادگان سرمايه هاي ارزشمند جامعه اسلامي هستند.

به گزارش اصفهان شرق؛حجت الاسلام رضا صادقي، مدير كل اوقاف وامور خيريه استان اصفهان گفت: با توجه به فعاليت گروه هاي تروريستي همچون داعش و وهابيون براي ضربه زدن به دين مبين اسلام و فاصله انداختن بين مردم و اهل بيت(ع) کنگره امامزادگان می‌تواند مبارزه‌ای فرهنگی با حرکت‌های غیرانسانی سلفی‌ها و وهابیون باشد.

وي افزود:كنگره امامزادگان بستري مناسب براي ترويج و نهادينه كردن اسلام و ارزش هاي ناب آن است و گسترش فرهنگ قران و عترت را به همراه دارد.

حجت الاسلام صادقي تصريح كرد:كنگره امامزادگان باعث مي شود تا مردم با فضائل اخلاقي و سيره و روش امامزادگان آشنا شوند و بدانند  كه امزادگان در حفظ و حراست از مباني ديني و اعتقادي تشيع در طول تاريخ زحمات بسياري را متحمل شده اند.

وي با بيان اينكه امامزادگان سرمايه هاي ارزشمند جامعه اسلامي هستند، افزود:امامزادگان از پشتوانه هاي كشورمان هستند كه نقش به سزايي در ترويج معارف الهي و ديني داشته اند.

 مدير كل اوقاف وامور خيريه استان اصفهان با بيان اينكه امسال كنگره بين المللي تكريم امامزادگان در كشور برگزار نشد،‌گفت:‌كنگره ملي امامزادگان آذر ماه سال جاري در امامزاده هلال بن علي(ع) آران وبيدگل برگزار مي شود.

حجت الاسلام صادقي تصريح كرد: امسال در سه نقطه از کشور کنگره ملی امامزادگان برگزار مي شود كه شامل امامزاده صالح در تهران، ا‌مامزاده بیدحکیمه در گچساران وامامزاده هلال بن علي(ع) در آران و بيدگل است.

پايان پيام/

منبع:شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.