سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:19 - پنجشنبه 27 شهریور 1393

سردار نقدی در رزمایش «الی‌بیت‌المقدس»:

عشایر ایران پیشقراولان سپاه «آزادی قدس» /نشست پاریس، شورای رهبری داعش بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه در مقابل جنایات اسرائیل آرام نخواهیم نشست، گفت: عشایر ایران پیشقراولان سپاه آزادی قدس خواهند بود.

به گزارش اصفهان شرق؛سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش الی‌بیت‌المقدس عشایر بسیج کشور که در کرمانشاه برگزار شد، گفت: شهیدان والا مقام خون خود را نثار کردند تا اسلام جان گرفت و عزت، کرامت و عظمت به امت اسلام بازگردد، شهدای بزرگ عشایر کشور نیز با شهادت خود افتخار و مجد را به ارمغان آوردند.

سردار نقدی ایستادگی‌ها و فداکاری‌های عشایر قهرمان را در طول دفاع مقدس یادآور شد و افزود: عشایر قهرمان صحنه‌های جاودانه‌ای را از خود در تمامی مناطق دفاع مقدس در یادها به ثبت رساندند؛ گوشه گوشه‌ی این مناطق به رشادت عشایر گواهی می‌دهند، که با تفنگ‌های عشایری و شکاری و حتی با چوب و سنگ از ایران اسلامی دفاع کردند.

وی با اشاره به ایثارگری‌های اقوام مختلف عشایر در طول دفاع مقدس تصریح کرد: هفته گذشته درپی ایستادگی‌های عشایر سیستان و بلوچستان، آخرین شهید آن‌ها شهید یارمحمد درزاده در پاسگاه مرزی سراوان در دفاع جانانه از مرزهای کشور، توسط تروریست‌های ملعون به شهادت رسید.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج حماسه وحدت و یکپارچگی عشایر را بزرگتر از حماسه جنگ و دلاوری‌های میدان رزم دانسته و تأکید کرد: امروز دو عنصر ایمان و استقامت و وحدت و یکدلی ملت ایران برای همه دنیا الگو شده است و امواج بیداری را برانگیخته و ملت‌ها را به میدان نبرد با ظلم و ستم آورده است.

وی شکست ذلیلانه صهیونیست‌ها در مقابل مردم مظلوم غزه و فلسطین را یادآور شد و بیان کرد: این شکست خفت‌بار صهیونیست‌ها نشان داد که رژیم اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است و این پیروزی‌ها ثمره تکرار درس‌های استقامت و وحدت عشایر و رزمندگان ایران اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تجاوزات و پیشروی‌های زیاده طلبانه صهیونیست‌ها در طول سال‌های گذشته اشاره نمود و خاطرنشان کرد: آنچه که باعث شد ارتش مجهز و چهارمین قدرت نظامی دنیا با حقارت متحمل شکست شود، ایمان و وحدتی بود که رزمندگان و مجاهدان و عشایر ایران به دنیا نشان دادند.

وی با اشاره به سخن امام بزرگوار که جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: امروز شاهدیم که این وعده امام از همیشه نزدیک‌تر شده و ملت ایران برای آزادی قدس مصمم است.

سردار نقدی با بیان اینکه عشایر غیرتمند ایران قتل عام و حمله به کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع و مظلوم را تحمل نمی‌کنند ابراز داشت: عشایر غیور ایران غیرت و ایستادگی را از کربلا آموخته‌اند و تا زمانی که از رژیم کودک‌کش اسرائیل انتقام نگیرند ساکت نخواهند شد؛ عشایر ایران پیشقراولان سپاه آزادی قدس خواهند بود.

وی حضور عشایر از تمامی نقاط کشور را تمرینی برای گردهمایی مجدد سپاه آزادی قدس دانسته و تأکید کرد: این رزمایش الگویی موفق برای اجرای عملیات حقیقی برای آزادی قدس از چنگال رژیم صهیونیستی و استکبار خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز دشمن از همین اراده ایمان و وحدت مسلمانان وحشت کرده است اظهار داشت: آمریکا با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی و شبکه‌های ماهواره‌ای تفرقه‌افکن تلاش می‌کند میان اقوام مختلف ملت ایران و بین فرق و مذاهب امت اسلام شکاف بی‌اندازد و این از وحشتی است که از این وحدت دارند.

وی تصمیم ملت ایران برای حفظ ایمان، استقامت و وحدت را تا رسیدن به هدف نهایی یادآور شد و افزود: امروز اگر امواج بیداری در سراسر کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی آغاز شده، همه و همه به ملت ایران امید و تکیه دارند که با حفظ ایمان و وحدت و استقامت در مسیر خود پایدار است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج بیداری و آگاهی ملت‌ها نسبت به توطئه‌های دشمن را ضروری خوانده و خاطرنشان کرد: امروز با هدایت و حمایت استکباری آمریکا گروه‌هایی به‌نام یک مذهب و قوم علیه مذهب و قوم دیگر جنایت و توهین می‌کنند تا تفرقه‌افکنی و وحدت‌شکنی نمایند.

وی برملا شدن توطئه آمریکا توسط امام خامنه‌ای و تحقیر استکبار را یادآور شده و افزود: امروز آمریکا خود گروه‌های تروریستی را راه‌اندازی می‌کند و ژست مقابله با آنها را می‌گیرد. نشست فرانسه، شورای رهبری داعش بود حتی همین امروز هم تروریست‌ها به خواست و با برنامه این شورا عمل می‌کنند تا زمینه تجاوز و حضور نظامی را برای استکبار در منطقه فراهم نمایند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: عشایر نشان دادند که با تعدد و تنوع اقوام، مذاهب، آداب و سنن مختلف می‌توان با هم دوست و برادر و یکدل بود و این الگویی بزرگ برای همه امت اسلام و ملت‌های جهان است که دین مبین اسلام می‌تواند یک زندگی سعادتمند را به ارمغان آورد.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.