سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:15 - پنجشنبه 27 شهریور 1393

اصفهان؛‌ ميزبان جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور

دبیر علمی بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از برگزاري جشنواره سراسری قرآن و عترت دبیر علمیکشور«20-23 آبان » در اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛مهدي يوسفي، دبیر علمی بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور با تاكيد بر ترويج و نهادينه كردن فرهنگ قرآني در جامعه گفت: قرآن کریم، قانون اساسی جامعه بشری است و شکل گیری تمام رفتارهای مذهبی، اجتماعی و اقتصادی مسلمانان نیز مبتنی بر مفاهیم قرآنی است.

رئيس دانشگاه پيام نور اصفهان، مهم ترین فضایل قرائت و تدبر در قرآن کریم را تقويت ایمان و باورهای دینی، ایجاد تواضع و فروتنی و برقراری امنیت و آرامش روحی و اجتماعی دانست و افزود: تدبر و عمل به دستورات قرآن كريم از بهترين اعمال است كه براي فرد و جامعه سعادت را به همراه دارد.

 

 يوسفي افزود: به لطف خداوند متعال امسال جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در دانشگاه پيام نور اصفهان برگزار مي شود كه بايد از اين فرصت براي ترويج فرهنگ قراني بهره برد .

دبیر علمی بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور گفت: مسابقات قرآن وعترت دانشجويان كشور برای برادران در سالن شهید حمصیان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان و برای خواهران در مجموعه استاد فرشچیان و همچنین در دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان برگزار مي شود.

 

يوسفي تصريح كرد: این جشنواره آبان ماه سال جاری، در رشته های مختلف قرآنی حفظ، قرائت، ترتیل، جزء خوانی، اذان و اقامه و رشته های هنری در اصفهان برگزار می شود.

 

پايان پيام/

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.