سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 14:23 - پنجشنبه 27 شهریور 1393

فرمانده بسیج شهید بهشتی خبر داد:

اختتامیه یادوراه ی 28 شهید اشکاوند و قلعه چوم

مراسم اختتامیه یادواره 28 شهید روستای اشکاوند و قلعه چوم با حضور دوست داران شهدا در مدرسه ایثار برگزار می شود.

شفیعی فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی اشکاوند در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از براآن جنوبی استقبال مردم از این یادواره را خوب خواند و اظهار داشت: یادواره شهدای 28 شهید روستای اشکاوند و قلعه چوم امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در مدرسه ایثار برگزار شد تا بتوان در کنار یاد و نام شهدا گامی در نشان دادن ابزارآلات جنگ و غرفه های حجاب ویژه خواهران برداشت.

 

وی شروع یادواره را 24 شهریور با مراسم ویژه ی افتتاحیه و اختتامیه آن را 27 همراه با قرائت دعای معنوی کمیل عنوان و افزود: سعی ما براین بود که در این 4 شب بتوان با دعوت از برخی سخنرانان زبده جوانان حاضر در یادواره را با یاد و نام شهدا و همچنین مسائل روز آشنا کنیم تا حداقل دین خود را به شهدای دیروز ادا کنیم. همچنین دعوت از مادر سردار شهید قوچانی از برنامه های بسیار زیبا و مورد استقبال بانوان منطقه در همین مکان بود.

 

شفیعی با ابزار امیدواری از برگزاری بهتر نمایشگاه در سالهای بعدی خاطرنشان کرد: امسال تجربه ای گرنبها در برگزاری یادوراه همراه با نمایشگاه دفاع مقدس برای ما بود تا با تاسی به ولایت فقیه و شهدا در راه حفظ آرمان های انقلاب قدم فعال تر برداریم.

گفتنی است 7 غرفه در این یادوراه با عناوین ستاد یادواره، نرم افزار و کتاب، سلامت و حجاب، ادوات جنگی، عفافف ماکت عملیات والفجر 8، عکس و خاطره و بهداری به فعالیت پرداختند.

لازم به ذکر است کانون علی بن موسی الرضا(ع) و پایگاه بسیج حضرت رقیه همکاری خوبی در این یادواره داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.