سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:54 - پنجشنبه 27 شهریور 1393

29 شهریور ماه

دومین همایش «مردم برای احیای زاینده‌رود» برگزار می‌شود

رئیس کمیته آب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان از برگزاری دومین همایش مردم برای احیای زاینده‌رود در روز شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق: مهدی بصیری اظهار کرد: این همایش برای پاسخگویی با سؤالات ایجاد شده در ذهن مردم پیرامون طرح 9 ماده‌ای شورای عالی آب برگزار خواهد شد.

وی افزود: سؤالات مردم درباره آخرین وضعیت باز شدن آب در رودخانه زاینده‌رود، وضعیت برداشت‌های غیرمجاز از رودخانه زاینده‌رود و اینکه آیا مدیریت یکپارچه رودخانه زاینده‌رود که یکی از مصوبات شورای عالی آب کشور است اعمال شده است یا نه، بسیار زیاد بود که در این همایش به آنها پاسخ داده می‌شود.

رئیس کمیته آب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان همچنین بررسی آثار خشکی رودخانه زاینده‌رود بر محیط زیست و آثار تاریخی را از دیگر موضوعات این همایش عنوان کرد.

وی از دعوت از مسئولان استانی مرتبط با این مباحث و همچنین سه تن از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این همایش خبر داد.

بصیری بازخورد نخستین دوره این همایش را خوب ارزیابی کرد و گفت: مردم با حضور در این همایش اطلاعات جامع و صحیحی را درباره وضعیت موجود رودخانه زاینده‌رود به دست آوردند.

به گزارش فارس، دومین همایش مردم برای احیای زاینده‌رود با هدف اطلاع‌رسانی ابعاد اجتماعی و زیست محیطی خشک شدن زاینده‌رود ساعت 16:30 روز شنبه 29 شهریور ماه جاری در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.