سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 19:25 - چهارشنبه 26 شهریور 1393

دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان اصفهان:

خانه کشاورز صدای کشاورزان را به دولتمردان می رساند

دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان اصفهان گفت: همفکری تشکل ها می تواند در رفع مشکلات کشاورزان که قشر مظلوم جامعه هستند مفید باشد.

به گزارش اصفهان شرق: مراسم افتتاحیه خانه کشاورز استان اصفهان با حضور اعضاء و تعدادی از مسئولین استان در محل خانه برگزار شد.
گفتنی است این خانه در 23 شهرستان اصفهان نماینده فعال دارد و جمعه اول مهرماه انتخابات نماینده شهرستان خانه کشاورز می باشد.
دبیر هیئت اجرایی خانه کشاورز استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با اصفهان شرق خانه کشاورز را جای امنی برای همه ی کشاورزانی دانست که با بحران خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند و اظهار داشت: خانه ی کشاورز بعد از تاخیر چند ساله به لطف خدا در اصفهان تشکیل شد تا صدای زلزله ی خشکسالی اصفهان را به گوش همگان برساند و آن در صورتی است که اگر نقطه ای از کشور زلزله شود همه به داد مردم می رسند و این در حالی است که در شرق اصفهان حدود 7 سال است زلزله ای در معیشت و کار کشاورزان افتاده است و می بایست همه مسئولین و مدیران به کمک آنها بشتابند.

 

محمد صادقی افزود: استان اصفهان در مدت تشکیل خانه کشاورز با تلاش و همت مضاعف توانست گام هایی استوارتر و جلوتر از دیگر استان ها بردارد و سفر 5 ساعته دکتر طالبی به اصفهان و بازدید 3 ساعته در شرق اصفهان از اقدامات مثبت این خانه در تیرماه سال 93 بود که با گزارش دکتر اسفندیاری رییس بانک کشاورزی استان از وضعیت سخت معیشت کشاورزان و اقساط مانده این عزیزان به بانک جهت ارائه به مجلس و همفکری در این مورد تکمیل شد.

fhes
وی باز شدن خانه کشاورز را در راستای حرف دل مردم عنوان و گفت: بدون حاشیه بگویم خانه باز شد تا کشاورز صحبت و درد دل خود را به گوش مسئولین برساند و این درحالی است که گاهی خارج از کشور بحران شرق اصفهان را به زودی و به منظور درست شدن جو انعکاس می دهند ولی این درحالی است که خود گاهی از بار مشکلات این عزیزان مطلع نیستیم و در این زمینه باید کشاورز خانه را جای امنی بداند که بتواند درد دل خود را بازگو کند.
صادقی تصریح کرد: مقام معظم رهبری این سال را مدیریت جهادی نامیدند و همه ما می بایست با مدیریت جهادی و عزم ملی برای رفع مشکلات کشاورزان تلاش کنیم تا اینکه فردایی نباشد که کشاورز را به حاشیه شهرها بکشانند و طعمه ی رسانه های بیگانه کنند.
وی با اشاره به سابقه ی اصفهان در دهه ی 50 تا 90 گفت: وقتی به وجه تسمیه اصفهان نگاه کنیم می بینیم که در دهه 50 اولین استانی بود که حکومت نظامی اعلام شد و در دهه 60 بیشترین شهید را تقدیم نظام کرد و مدیریت جنگ را انجام داد، دهه 70 بهترین مدیران کشور در بازسازی کشور بودند و دهه 80 برخی مدیران ناکارامد ما را به عقب بردند و حال امید داریم تا بعد از سالها که برخی بی مدیریتی ها باعث تشدید بحران خشکسالی شد بتوان در دهه نود بتوان اصفهان را به اوج رساند.
صادقی با درخواست از تشکل های اصفهان جهت همفکری با هم اظهار داشت: خواهش می کنیم که تشکل ها با همدلی و همفکری حداقل ماهی یک بار برای کشاورزان که با رای آنها انتخاب شده ایم جلسه ای داشته باشیم تا بتوان باری را از دوش این گرامیان برداریم.
وی عمل کردن را در راس امور دانست و افزود: سعی کنیم در راه خدمت به کشاورز به جای برخی شعارها عمل کنیم و بدانیم که اعتبار ما کشاورزان و حمایت آنها از ما می باشد.

صادقی

این عضو فعال کشاورزی استان خاطرنشان کرد: در طول دوره مدیریتی خود در سال 76 شرکت سپیدگاز جرقویه را راه اندازی کردم تا خدمتی به مردمی که فاصله بسیاری با شهر داشتند بشود و افتخار اولین کارخانه یخ بهداشتی نوید سلامت را در سال 87 دارم ولی امروز افتخار خدمت به مردمی را دارم که بار مشکلات زندگی آنها را فلج کرده است.
محمد صادقی با اشاره به مراسم افتتاحیه خانه کشاورز استان اصفهان تشکر ویژه ی خود را از کسانی که قبول دعوت این خانه را پذیرفته بودند و به این مراسم امدند اعلام داشت و گفت: از دکتر بیابانی قائم مقام دبیر کل خانه کشاورز کشور، همه اعضا خانه کشاورز شهرستان ها، نایب رییس شورای شهر اصفهان، مهندس فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس، ائمه جمعه ورزنه و هرند و همه آنهایی که مراتب ابراز خوشحالی خود را از افتتاح این خانه اعلام کردند تشکر ویژه دارم.

یک نظر در مورد “خانه کشاورز صدای کشاورزان را به دولتمردان می رساند”

  1. علی مرادنژاد گفت:

    سلام خسته نباشید امیدوارم در کارهای خدا پسندانه موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.