اصفهان شرق

نظر مردم در پروژه های عمرانی از اولویت های شهرداریست

کدخبر: 3178
1392/07/22 در ساعت 11:21

NJHJKHJHJH

به گزارش اصفهان شرق: جلسه کارگروههای تخصصی شهرداری ورزنه با حضور شهردار و همچنین نیروهای شهرداری برگزار شد.

عطایی شهردار ورزنه هدف اصلی در ایجاد این کارگروهها را ارائه خدمات بهتر با توجه به پتانسیل های موجود در شهرداری بیان و گفت: می بایست از نظرات خوب  همکاران در ارائه خدمات به مردم استفاده گردد و در این زمینه از مشاورین متخصص  استفاده خواهد شد تا با همکاری همدیگر به 4 محور اصلی خود در بحث شهرداری دست یابیم.

شهردار شهر ورزنه گفت: نظرات مردمی در اجرای پروژه های عمرانی شهر، اولویت اصلی ما در ارائه خدمات به مردم  است و این امر در تحقق عدالت محوری نقش مثبت دارد.

وی افزود: در بحث خدمات شهری مهلت 10 روزه به همکاران داده شد تا ظرف این مدت به پاکسازی زمین های بایر محلات مسکونی از ضایعات و نخاله های ساختمانی بپردازند تا در جهت زیباسازی شهر بتوان گام برداشت.

شهردار شهر ورزنه در ادامه با توجه به، بحث به روز رسانی اخبار شهرداری بیان کرد: سایت شهرداری می بایست با حداکثر توان در جهت انعکاس اخبار و اطلاعات شهرداری به روز رسانی شود تا مردم بتوانند آسان تر به اخبار سایت دسترسی کامل داشته  باشند.

عطایی در سخنانی به بحث لیبل گذاری گوشت های توزیعی در سطح شهر اشاره و تصریح کرد: گوشت هایی که از کشتارگاه شهر ورزنه در سطح شهر توزیع می شود فاقد لیبل مخصوص برای تشخیص نوع گوشت می باشند و این مساله ی مهمی است که می بایست در دستور کار قرار گیرد تا با مشارکت شهرداری و دامپزشکی منطقه بتوان برای دسترسی آسان تر مردم در خرید گوشت مورد نظر دستگاه لیبل گذار خریداری شود.

در کارگروه تخصصی فرهنگی با حضور مردانی مشاور فرهنگی شهرداری پروژه ی کف سنگ مسجد جامع مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا جهت زیباسازی و مرمت این اثر تاریخی از 23 مهر ماه امسال کار کف سنگ این بنا آغاز شود.

لازم به ذکر است بحث نور پردازی برج کبوتر و رنگ آمیزی تجهیزات شهری در جهت حفظ و زیباسازی آثار شهر ورزنه از موضوعات مطرح شده در کارگروههابود.