سرویس: غیر تولیدی » نقلی 21:00 - دوشنبه 24 شهریور 1393

مشخصات فنی ویندوز 9 لو رفت+تصاویر

انتشار تصاویر متعددی از محیط ویندوز 9 مایکروسافت که قرار است یک سال دیگر عرضه شود، علاقمندان را با ویژگی‌های سیستم عامل جدید مایکروسافت بیشتر آشنا کرده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ تصاویر لو رفته مربوط به یکی از نسخه‌های آزمایشی ویندوز 9 موسوم به Threshold Build 9834 است که از سوی این شرکت در اختیار همکاران تجار‌ی‌اش قرار گرفته و حال به دلایلی نامعلوم بر روی فضای مجازی منتشر شده است.

 

 

بر اساس تصاویر موجود منوی استارت ویندوز 9 تغییرات زیادی داشته و طراحی موزاییکی آن یادآور رابط کاربری نسخه های همراه ویندوز یا همان ویندوز فون است. اجرای برنامه‌های همراه در رابط کاربری مترو در ویندوز 9 پیش بینی شده است. تیک بار تعاملی هم در این نسخه از ویندوز پیش بینی شده است.

 

 

notification center  و قابلیتی موسوم به دسکتاپ های مجازی هم در ویندوز 9 وجود دارد. در بخش taskbar آیکون جستجوی تازه ای در نظر گرفته شده که در کنار دکمه استارت قرار داد. همچنین مایکروسافت در حال تغییر آیکون های دسکتاپ، جستجوگر فایل ها و دیگر اقلام ویندوز 9 است. البته مرورگری که در این نسخه ها مشاهده می شود Internet Explorer 11 است که مرورگری به روز نشده است.

 

 

در نسخه یاد شده امکانات خاصی هم برای صاحبان مشاغل و کاربران تجاری در نظر گرفته شده که البته به علت کامل نبودن این امکانات در نسخه های عرضه شده امکان قضاوت نهایی در مورد آنها وجود ندارد. افزایش سازگاری ویندوز 9 با تبلت ها و گوشی های هوشمند از جمله دیگر ویژگی های آن است.

 

 

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.