سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:00 - دوشنبه 24 شهریور 1393

ایران خودرو خودروهای رانا و پژو ۲۰۶ را فراخوان می کند

گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد تعدادی از خودروهای رانا و پژو ۲۰۶ مدل سال های ۹۲ و ۹۳ را فراخوان کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ این فراخوان بر اساس رویکرد جدید گروه صنعتی ایران خودرو برای نهادینه کردن فرهنگ مشتری مداری و ارایه خدمات مطلوب به آنان صورت می گیرد.
هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو چندی پیش فراخوان برخی محصولات تولیدی را گامی در مسیر افزایش کیفیت خودروها و تامین انتظارات مشتری بر شمرد.
براین اساس، گروه صنعتی ایران خودرو از برخی مالکان خودروهای رانا، پژو۲۰۶ و پژو اس دی مدل های سال های ۹۲ و۹۳ درخواست کرده، برای بررسی و بازبینی سیستم برقی به نزدیکترین نمایندگی مجاز ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.
آن دسته از مالکان خودروهای مزبور می توانند به نشانی پایگاه اینترنتی www.ikco.com مراجعه کرده تا در صورتی که شماره شاسی خودروهای آنها در فهرست مشمولان فراخوان باشد، برای کنترل سیستم برقی به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کنند.
فراخوان یاد شده با هدف جلب اطمینان، تامین ایمنی و راحتی مشتریان و در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو صورت می گیرد.
هزینه های بازبینی سیستم برقی خودروهای رانا، پژو ۲۰۶ و پژو اس دی بر عهده گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود و وجهی از مالکان این محصولات دریافت نخواهد شد.

منبع: ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.