سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - دوشنبه 24 شهریور 1393

كلاهبرداري از خانواده زندانيان زندان مركزي اصفهان

رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: فردي كه به بهانه آزادي افراد زنداني از خانواده آنها مي‌خواست تا مبالغي را به حساب وي واريز كنند، در عملياتي ويژه دستگير و به مراجع قضايي تحويل داده شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ ستار خسروي اظهار كرد: در پي شكايت يكي از خانواده‌هاي زندانيان زندان اصفهان مبني بر كلاهبرداري فردي ناشناس از آنان به منظور آزادي پسرعمويش كه در زندان به سر مي برد، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته، مشخص شد فردي ناشناس در تماس تلفني با خانواده يكي از زندانيان زندان مركزي اصفهان عنوان كرده است كه زنداني شما تا چند روز آينده آزاد مي‌شود لذا براي انجام كارهايش بايد مبلغ ۱۰ ميليون ريال به شماره حسب اعلامي واريز كند.
اين مقام مسوول تصريح كرد: ‌خانواده اين زنداني نيز مبلغ مورد نظر را به حساب اعلام شده واريز كردند اما پس از چند روز كه خبري از آزادي زنداني خود دريافت نكردند به زندان مركزي اصفهان مراجعه كرده و متوجه شدند كه چنين چيزي صحت ندارد و آنها مورد كلاهبرداري فرد ناشناس قرار گرفته‌اند.
سرهنگ خسروي خاطرنشان كرد: ‌با توجه به حساسيت موضوع، بلافاصله اقدامات علمي و تخصصي براي شناسايي و دستگيري متهم انجام شد و در نهايت ماموران ردپاي اين فرد را در زندان پيدا و در عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير كردند.
رييس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينكه متهم از خانواده يكي از زندانيان است كه در ساعات ملاقات زنداني خود از خانواده زندانيان ديگر كسب اطلاع مي‌كرد، گفت: اين شخص پس از به دست آوردن اطلاعات موردنياز با خانواده زندانيان تماس گرفته و به اين طريق از آنان كلاهبرداري مي‌كرد.
سرهنگ خسروي با اشاره به اعتراف متهم مبني بر چندين فقره كلاهبرداري به اين شيوه توسط فرد مذكور عنوان داشت: در اين خصوص، پرونده تشكيل و متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد و تلاش براي شناسايي خانواده هاي مالباخته نيز در دستور كار است.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.