سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - دوشنبه 24 شهریور 1393

کرانچار چرا رفت؟

تاکنون دلیل روشنی پیرامون استعفای ناگهانی کرانچار از سوی مسئولان سپاهان مطرح نشده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ در اتفاقی نادر مراسم تجلیل از یک سرمربی بدون حضور خودش برگزار شد تا این سئوال پیش بیاید که چرا کرانچار در این مراسم حضور پیدا نکرد.

پس از بازی با ملوان کرانچار از سمت سرمربیگری سپاهان به یکباره استعفا کرد تا فوتبال اصفهان در شوک عجیبی فرو برود.

جالبی ماجرا به این جا بود که تا پیش از استعفای ناگهانی کرانچار هیچ بحثی پیرامون کناره‌گیری یا اخراج این سرمربی مطرح نبود.

همگان می‌دانستند کرانچار علاقه بسیاری به حضور در سپاهان دارد و اصفهان و باشگاه سپاهان را خانه دوم خودش می‌دانست اما به یکباره چه اتفاقی رخ داد که این سرمربی محبوب نصف جهان عطای کار در سپاهان را به لقای آن بخشید.

سرمربی حالا دیگر سابق سپاهان، یک فرد حرفه‌ای و بسیار با اخلاق بود که طی این چند سال همواره از حاشیه به دور بود و اینکه به یکباره تن به استعفا داده اتفاق عجیبی بود که در ذهن چنین متبادر می‌کند شاید استعفای ناگهانی وی از روی برخی فشارها بوده است که از سوی باشگاه به وی تحمیل شده است.

از رفتارهای سابق کرانچار این نکته به خوبی مشهود بود که وی اهل جارو جنجال و حاشیه درست کردن تا زمانی که پا روی اصولش نگذارند نبود، اصولی که هیچ‌ یک نیز جنبه خودخواهی نداشت و صرفا به منزله فراهم کردن شرایط مناسب برای تیمش در یک قالب حرفه‌ای بود.

حرف و حدیث‌های بسیاری پیرامون جدایی کرانچار مطرح شده که مسئولان تیم و باشگاه تنها به فکر تکذیب آن بوده‌اند اما تاکنون هیچ‌گاه نیز در پی این نبوده‌اند که حقیقت را پیرامون این موضوع بیان کنند.

فرکی باید بتواند با طلایی‌پوشان نتایج خوبی کسب کند در غیر این صورت هواداران سپاهان به طور حتم این مطالبه را از مسئولان باشگاه سپاهان خواهند داشت که چرا یک مربی خوب را که روند نتیجه‌گیری مطلوبی داشت فراری داده و به جایش مربی دیگری را آوردند.

در پایان باید بگوییم اگر به زعم مسئولان تیم و باشگاه مشکلی در کرانچار وجود داشته که قابلیت انتشار رسانه‌ای ندارد و این سرمربی باید استعفا می‌کرده باید بگوییم چرا طی این سه سال این مشکلات مطرح نشده در حالی‌که شخصیت کرانچار همانی است که در گذشته بوده است .

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.