سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:23 - شنبه 22 شهریور 1393

فرمانده مرکز تعالی سپاه کوثر

قدم اول شهدا پیروی از ولایت فقیه است/ تفرقه افکنی از کارهای شیطان می باشد

فرمانده مرکز تعالی سپاه کوثر گفت: وجود رهبر انقلاب در بین مردم رحمت است و شهدا در این راه پیش قدم می باشند.

به گزارش اصفهان شرق: فرمانده مرکز تعالی معنوی فرماندهان و مدیران سپاه کوثر در یادواره 120 شهید منطقه برزاوند وجود رهبری را مایه ی رحمت دانست و اظهار کرد: وجود رهبر الهی بین مردم رحمت است و اگر با فریب دشمن یک درجه از 180 درجه نسبت به این امر اعتقاد ما کم شود دچار انحراف در دین شده ایم.
سردار ملکی پشتیبانی از ولایت فقیه را اصل کار دانست و افزود: قدم اول شهدا حمایت از ولایت فقیه یعنی ولایت انبیاء الهی و ما می بایست آن را محکم کنیم و وحدت را که از جمله مطالب ناب شهدا بود عملی کنیم زیرا تفرقه از کارکردهای شیطان است.
وی ادامه داد: دشمن را تشخیص دهیم تا بتوان از نفوذ آن جلوگیری کنیم و در اوایل انقلاب تا حال دشمن به خاطر وحدت مسلمین نتوانست به نظام خدشه وارد کند.
این مقام مسئول سپاه کوثر گفت: اگر روزی دشمن باشما راحت بود و هر چه خواستید عملی کرد دشمن توانسته است بر شما غلبه کند و در این راستا باید بدانید که امروز دشمن با تلاش و مبارزه جوانان انقلابی ما ضربه خورده از نظام ماست و شهدای ما با بصیرت توانسته اند این غلبه را به درستی انجام دهند.
سردار ملکی با بیان این مطلب که من مخالف پیشرفت نیستم خاطر نشان کرد: درقاب این فناوری ها دین خود را حفظ کنید و بدانید که دشمن در زمینه ی رساندن ماهواره و جنگ نرم هنوز در حال اقدامات جهت از بین بردن جوانان است پس باید تلاش خود جهت محفوظ ماندن از دشمن را زیر پرچم ولایت فقیه را بالا ببریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.