سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 10:28 - شنبه 22 شهریور 1393

سالک در بین نمازگزارن شهر اژیه:

مردم اصفهان زاینده رود را به صورت دائمی می خواهند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: امروز مردم اصفهان خواستار زاينده رود دائمي نه فصلی می باشند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: نماينده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به آيه يا أيها الذين آمنوا اذكروا نعمة الله عليكم إذ هم قوم أن يبسطوا إليكم أيديهم فكف أيديهم عنكم واتقوا الله وعلى الله فليتوكل المؤمنون گفت: همه ي نعمتهاي عالم يك محور نياز دارد كه محور اين نعمتها امام زمان(عج الله) مي باشد و در زمان غيبت كبري ايشان جامعه را رها نکرده بلکه خدا براي جامعه محور و حاكميت قرار داده است و امروز ما زير سايه ولايت فقيه هستيم.
حجت الاسلام و المسلمين سالك با آرزوي شفا براي رهبر گرانقدر انقلاب و آيت الله مهدوي كني و همه بيماران اظهار داشت: ما بايد شكرگذار نعمت ولايت كه نعمة الله مي باشد باشيم و از اين نعمت حفاظت و تبعيت كنيم. به بركت قرآن، اسلام و اهل بيت انقلاب اسلامي ما روي پاي خود ايستاده است و امروز مديريت جهان اسلام بر دوش رهبر معظم انقلاب مي باشد. در جنگ نابرابر اسرائيل و مردم غزه رهبر انقلاب و ملت ايران از مردم مظلوم غزه حمايت كردند و جهان عرب و سران آنها در برابر جنايات اسرائيل سكوت كردند و آرامش و امنيتي كه در كشور ما برقرار است بخاطر جانفشاني شهدا و جانبازي و از خود گذشتگي ملت ايران و تبعيت از ولايت است.

 

سالک
وی با اشاره به بندهاي طرح 9 ماده اي كه در شوراي عالي آب به تصويب رسيده خاطرنشان کرد: رودخانه زاينده رود حيات ايران است و بدليل خشكي تالاب گاوخوني تعداد زيادي از قنات هاي يزد و كرمان خشك شده است. امروز مردم اصفهان خواستار زاينده رود دائمي نه فصلی می باشند.
ايشان با اشاره به جلسه اي كه با حضور حجت الاسلام ناطق نوري رئيس دفتر بازرسي مقام معظم رهبر كه در استانداري اصفهان تشكيل گرديد گفت: در اين جلسه از ايشان در خواست شد موضوع زاينده رود را رهبر انقلاب در ميان بگذارند و ان شاء الله با دستور و دعاي ايشان مشكل مردم اصفهان بر طرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.