سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - شنبه 22 شهریور 1393

مقابله با داعش دروغ بزرگ دولت آمریکا

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه ادعای مخالفت با داعش دروغ بزرگ آمریکا است، گفت: ایران دائما در حال برملا کردن دروغ‌ها و رسوایی‌های صهیونیست‌ها و مستکبران است و آبروی نداشته آنها را در جهان برده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در خطبه‌های دشمن‌شکن نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به تقوا و دوری از محرمات اظهار کرد: طبق فرمایش امیر‌المومنین(ع) برای سعادتمندی نباید از کسانی باشیم که فقط دوست دارند در پیش اغنیا بنشینند و سخن لغو بگویند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: در بسیاری از اوقات نشستن ما پای برنامه‌های تلویزیون و فیلم‌ها یک کار لغو است چرا که سودی برای ما در بر ندارد.

وی افزود: نخستین گام برای دوری از باطل پرهیز از کار لغو است بر طبق روایتی، از زیبایی اسلام یک مومن دوری از کار بیهوده و لغو است.

طباطبائی‌نژاد در خطبه‌های دوم نماز جمعه ضمن اشاره به مناسبت‌های تقویمی هفته در پیش‌رو عنوان کرد: از خداوند منان سلامت کامل رهبر معظم انقلاب را خواستاریم، حقیقتا مصاحبه رهبری با رسانه‌ ملی قبل از عمل جراحی بار دیگر تدبیر ایشان را در مسائل نشان داد چرا که این تدبیر حکیمانه دهن یاوه گویان و خائنان را بست.

وی اضافه کرد: طبق اخباری که داریم رهبر معظم انقلاب در صحت و سلامتی کامل به سر می‌برند و جای هیچ نگرانی نیست.

وی ضمن اشاره به سالروز حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های فلسطین در صبرا و دیریاسین گفت: قتل عام و وحشیگری در ذات صهیونیست‌ها بوده و هست، در حال حاضر صهیونیست‌ها هنوز خصلت گرگ‌منشانه و وحشیگری دارند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران دائما در حال برملا کردن دروغ‌ها و رسوایی‌های صهیونیست‌ها و مستکبران است و آبروی نداشته آنها را در جهان برده است.

خطیب جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه  ادعای مخالفت با داعش دروغ بزرگ آمریکا است، اظهار کرد: داعشی‌ها به قدری وحشی هستند که دست‌اندازی و ضربه زدن حتی به حامیان خود همچون آمریکا دور از ذهنشان نیست.

وی اذعان کرد: بر طبق فرمایش رهبری نظام جهانی مستکبران در حال فروپاشی است و نظام اسلامی جایگزین آن خواهد شد ولی برای تحقق این امر باید به سه مولفه از جمله پیشرفت در علم و فناوری، رونق و استقلال در اقتصاد و ترویج و استقرار فرهنگ اسلامی در جامعه توجه کنیم.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.