سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:57 - جمعه 21 شهریور 1393

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان خبر داد

اصفهان میزبان بیست و نهمین جشنواره سراسری دانشجویی قرآن و عترت

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان از میزبانی این دانشگاه برای بیست و نهمین جشنواره سراسری دانشجویی قرآن و عترت در آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهدی یوسفی در سخنان پیش از خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته با توجه به نزدیکی ایام به آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان اظهار کرد: شروع سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان، اساتید و همکاران خودمان در همه عرصه‌‌های آموزشی از جمله دانشگاه آزاد، دولتی، علمی کاربردی و پیام نور تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت روزافزون در عرصه علمی را دارم.

وی بیان کرد: دانشگاه پیام نور همواره در کسب رتبه‌های برتر فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در کشور پیشتاز بوده است که از آن جمله می‌توان به ازدواج‌های دانشجویی، کرسی‌های آزاداندیشی و برنامه‌های متنوع و متعدد کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی و علمی اشاره کرد.

یوسفی تصریح کرد:‌ تفقه استاد برای او جایگاه ویژه‌ای به وجود می‌آورد که لازم است استاد از این جایگاه برای رشد، تربیت و تعالی دانشجویان مستعد، هشیار و با بصیرت بهره برد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور اصفهان در راستای برنامه‌های فرهنگی خود آبان‌ماه امسال میزبان بیست و نهمین جشنواره سراسری دانشجویی قرآن و عترت کشور است که این از افتخارات این دانشگاه برای میزبانی از حافظان و قاریان قرآن است.

وی در ادامه ضمن درخواست از مسئولان و مدیران ارشد استانی و به ویژه شهرداری اصفهان به منظور کمک و یاری دانشگاه پیام نور برای انجام بهتر فعالیت‌ها و وظایفش در زمینه فرهنگی از همه مسئولان که تا به امروز برای رسیدن این دانشگاه قله موفقیت یاری کرده‌‌اند تشکر نمود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت:‌ از جمله برنامه‌های آتی پیام نور در راستای کیفی‌سازی آموزشی را کاهش هزینه‌ها، ایجاد رشته‌های کاربردی‌تر و زمینه‌های اشتغالزایی و کمک به توسعه و رشد علمی و سطح پژوهشی دانشگاه در بعد کمی کیفی دانست.

وی اضافه کرد:‌ خیرین نقش مهمی در توسعه دانشگاه پیام نور در سطح استان داشته‌اند، بسیاری از دانشگاه‌های پیام نور در مناطق محروم و یا شهرهای کوچک به دست خیرین ساخته شده است.

یوسفی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی و صحت برای رهبر معظم انقلاب گفت: بر خود لازم می‌دانم به عنوان یک شخص فرهنگی از نظام آموزشی و دانشگاهی رفتار دوگانه آمریکا در برخورد با جهان اسلام و در موضوعاتی همچون تروریست و حمایت از گروهک ضد بشری داعش و انرژی هسته‌ای ایران را محکوم کنم.

وی در پایان اذعان کرد: توصیه من به دانش‌آموزان این است که هرگز از علم‌آموزی و تحصیل علمی خسته نشوند و دست نکشند و همواره در این ره مقصود با قوت گام بردارند.

انتهای پیام/
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.