سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:40 - جمعه 21 شهریور 1393

سرمربی سابق تیم سپاهان:

سپاهان با سیستم ۴ دفاعه مقابل پدیده به پیروزی رسید/ فرکی، بهترین گزینه برای طلائی‌پوشان

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم فوتبال سپاهان اصفهان توانست با کادر فنی جدید و تغییر در سیستم بازی خود و استفاده از ۴ دفاع مقابل ۴۰ هزار تماشاگر تیم پدیده به پیروزی برسد.

به گزارش اصفهان شرق؛حسین چرخابی درباره بازی تیم‌های سپاهان اصفهان و پدیده مشهد اظهار کرد: با تغییراتی که در کادر فنی تیم سپاهان به وجود آمده، سیستم بازی این تیم نیز تغییر کرده و سرمربی جدید این تیم توانسته با توجه به بازیکنان سپاهان سیستم‌ قبلی این تیم را تغییر دهد، با 4 مدافع در این دیدار حاضر شود و به پیروزی نیز رسد و بازی با پدیده تنها بازی در چند هفته گذشته بوده که سپاهان دچار ضد حمله نشد.

وی افزود: انتخاب شجاع خلیل‌زاده در این بازی به عنوان هافبک دفاعی بسیار برای سپاهان مفید بوده ولی خلیل‌‌زاده باید توجه داشته باشد که در این پست از تک‌روی پرهیز کند و از ویژگی‌های قابلتوجه این بازی حضور محرم نوید‌کیا به صورت ثابت در ترکیب این تیم بوده همچنین خلعتبری نیز توانست به عنوان یک مهاجم آزاد نقش خود را به خوبی ایفا کند.

سرمربی سابق تیم سپاهان درباره استفاده کادر فنی تیم سپاهان از 4 دفاع گفت: کرانچار بسیار به سیستم‌های 3 دفاعه علاقه داشت و این موضوع را در مصاحبه‌های خود نیز بسیار تاکید می‌کرد ولی در این بازی خلیل‌زاده به عنوان هافبک دفاعی اجازه ضد حمله به تیم مقابل را نداده و اسکلت تیمی سپاهان بسیار آماده‌تر بازی کرد.

وی تصریح کرد: به نظر من باید از بین عقیلی، کرمی و خلیل‌زاده کادر فنی تیم سپاهان یک بازیکن را به عنوان هافبک دفاعی قرار دهد که با توجه به خصوصیات فردی این بازیکنان، خلیل‌زاده بهتر می‌تواند این وظیفه را برعهده گیرد و عقیلی و کرمی نیز بهتر می‌توانند مکمل یکدیگر باشند.

چرخابی درباره حضور فرکی در سپاهان بیان کرد: فرکی یک مربی بسیار با تجربه و با کیفیت بوده و این را می‌‌توانیم در قهرمانی فصل گذشته با فولاد خوزستان متوجه شویم و همینطور با توجه به نفرات تیم سپاهان، می‌توانیم بگوییم فرکی گزینه مناسبی برای تیم سپاهان بوده است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.