سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:28 - پنجشنبه 20 شهریور 1393

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری:

گزارش موضوع آب اصفهان را خدمت رهبر معظم انقلاب خواهم برد

رئیس دفتر بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: با وجود تبلیغات سوئی که اخوان المسلمین نسبت به ایران داشت اما دید مردم غزه نسبت به حکومت و ملت ایران عوض شد و ایران به هیچ وجه از حمایت مردم غزه کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری صبح امروز در جلسه ی شورای اداری استان اصفهان که در ساختمان استانداری برگزار شد حضور یافت. وی در ابتدا از استاندار بابت فراهم آوردن شرایط حضورش در اصفهان و دیدار با نمایندگان مردم و مسئولین تشکر کرد.

ناطق در ادامه گفت: پیش از این جلسه با استاندار پیرامون مباحث و شرایط مطرح در استان صحبت کردیم. وی افزود: خشکسالی مشکل کل کشور است و متاسفانه خشک سالی های مضاعف اخیر اصفهان، مشکل زاینده رود را تشدید کرده است. رئیس دفتر بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب با ابراز خوشحالی از اینکه سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به اصفهان باعث شد تا مسئولین در جریان این مشکل قرار بگیرند ادامه داد: آقای جهانگیری از زیر و بم اصفهان مطلع است و انسانی عاقل و منطقی است و این موضوع در حل مشکل آب اصفهان موثر است. اطق تصریح کرد: دکتر زرگرپور گزارش مبسوطی در این مورد به من ارائه دادند که در صورت توفیق شرفیابی خدمت رهبر معظم انقلاب خدمت ایشان ارائه خواهم کرد.

حجت الاسلام ناطق تاکید کرد: می دانم با وجود تحمل همه ی این مشکلات اگر رهبر عزیز انقلاب فرمان دهند مردم غیور اصفهان برای دفاع از کشور برمی خیزند.

ناطق نوری در ادامه به عمل موفقیت آمیز حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اشاره کرد و خبر سلامتی رهبری را داد.

وی در بخش بعدی صحبت های خود با اشاره به نعمت بزرگ امنیت اظهار داشت: باید شکر این نعمت را به صورت عملی به جا بیاوریم و شکر زبانی کافی نیست؛ حال که خداوند به ما قدرت داده است باید دست مظلوم را بگیریم. همچنین خاطرنشان کرد: با وجود حضور نیروهای تروریستی طالبان و داعش در نزدیکی مرزهای شرقی و غربی، امنیت در کشور برقرار است و آمریکایی ها بر اساس تحلیل غلطی که داشتند گروه هایی مثل داعش را راه انداختند که امروز بلای جان خود آن ها شده اند؛ عربستان هم که تا دیروز حامی این گروه ها بود امروز به در خطر بودن امنیت خود به دلیل حضور داعش پی برده است.

رئیس دفتر بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب امنیت موجود در کشور را معلول دو علت دانست؛ اول فداکاری مردم و تجربه ی ۸ سال دفاع مقدس و دوم رهبری و مدیریت با کفایت رهبر معظم انقلاب.

وی با اشاره به حوادث اخیر غزه گفت: با وجود تبلیغات سوئی که اخوان المسلمین نسبت به ایران داشت اما دید مردم غزه نسبت به حکومت و ملت ایران عوض شد و باید بدانیم ایران به هیچ وجه از حمایت مردم غزه کوتاه نخواهد آمد و خوشبختانه اوضاع در آن منطقه پایدار شده است. حجت الاسلام ناطق نوری عزت ایران را عامل امنیت دانست و دلایل این امنیت را خون شهدا و برکت آن ها و خانواده ی شهدا عنوان کرد.

ناطق نوری در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به ارتباط پنجاه ساله ی خود با رئیس جمهور گفت: دولت یازدهم توانسته است با وجود همه ی مشکلات فضای کشور را آرام کند و بزرگ ترین مشکل فعلی ما کمبود بودجه است و لازمه ی گذر از این مشکل مدیریت صحیح و تشکیل ید واحده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.