سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:30 - پنجشنبه 20 شهریور 1393

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

اصفهان ستیزی در مدیریت کشور وجود دارد

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی گفت: بی‌شک بزرگ‌ترین مشکل استان آب و کمبود آن است. حقیقتاً شاهد یک عدم اعمال مدیریت واحد در بحث آب حوزه زاینده‌رود هستیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی  در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب حجت‌الاسلام ناطق نوری برگزار شده بود در بخش مشکلات و معضلات استان اصفهان اظهار کرد:‌ بی‌شک بزرگ‌ترین مشکل استان آب و کمبود آن است.

وی بیان کرد: حقیقتاً شاهد یک عدم اعمال مدیریت واحد در بحث آب حوزه زاینده‌رود هستیم. نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بزرگ‌ترین مطالبه ما یک برخورد در شأن ملت ایران نسبت به مردم اصفهان در بحث خشکسالی و آب است چرا که اصفهان فقط متعلق به خودش نیست و افتخار کشور ایران است.

وی تصریح کرد:‌ مشکلات آب و خشکسالی به قدری در این استان شدت گرفته و بحرانی شده است که حتی برای تأمین آب شرب بیش از 5 میلیون نفر مصرف‌کننده دچار مشکل شده‌ایم و حتی دیگر جایی برای ماندن خود اصفهانی‌ها در این استان نیست.

موسوی لارگانی یادآور شد: بر این اساس دیگر نمی‌توان به فکر توریست‌پذیری اصفهان بود و طبیعتاً به دنبال خشکی زاینده‌رود و کمبود شدید آب در اصفهان بی‌کاری‌ها افزایش یافته است و بیداد می‌کند، آمار جوانان تحصیل‌کرده بیکار به شدت افزایش یافته و حتی قلب صنعت فولاد کشور که در اصفهان است دچار رکود شده چرا که تقریباً با 40 درصد از ظرفیت خودش کار می‌کند.

وی در ادامه خطاب به حجت‌الاسلام ناطق نوری افزود: من بیش از هفت سال است که در مجلس هستم و امروز با صدای رسا اعلام می‌کنم براساس مشاهدات خودم متأسفانه یک اصفهان‌ستیزی در بدنه مدیریت کشور به راه افتاده و نهادینه شده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اصفهان باوجود پرداخت بالاترین مالیات‌ها به خزانه دولت کشور از نظر ردیف بودجه‌ای و تخصیص اعتبارات به استان رتبه بیست و هشتم را دارا است و این اصلاً در شأن مردمی که با سخاوت کار کرده‌اند و در راه اسلام و انقلاب بیش از 23 هزار شهید تقدیم کرده‌‌اند، نیست.

وی در پایان بار دیگر تأکید کرد: مطالبه ما برخورد در شأن ملت ایران با اصفهان است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.