سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:34 - پنجشنبه 20 شهریور 1393

مشاور فرماندار اصفهان در امور زنان:

معرفت دین در پذیرش دلخواه عفاف و حجاب است

مشاور فرماندار اصفهان در امور زنان گفت: می بایست مدلی از فرهنگ را در جامعه پیاده کنیم که همخوان با فرهنگ اسلامی در جامعه باشد و اگر خلاف این بود مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

مشاور فرماندار اصفهان در امور زنان در گفتگویی اختصاصی با اصفهان شرق با اشاره به ارتقا معرفت نسبت به بحث حجاب و عفاف اظهار داشت :سخت گیری نسبت به حجاب و عفاف در ارتقا آن بر روی افراد جواب نمی دهد.

 
عفت رمضانیان افزود: برخی افراد نمی توانند پاسخی مستدل در مقابله با شبهات دشمن بدهند زیرا با قبول حجاب توسط مادران نتوانسته اند پاسخ مناسبی از آنها دریافت کنند و متاسفانه ما هم در مراکز آموزشی و پرورشی و حتی دانشگاهها نمی توانیم پاسخی مناسب به شبهات دهیم.

 
وی نهادینه کردن معرفت دینی را در پذیرش کاملا دلخواهانه عفاف وحجاب مهم خواند و تصریح کرد: اگر در جامعه ای عفاف و حجاب رعایت می شود به دلیل جو حاکم به خانواده های سنتی و الزامات پیش آمده در این زمینه می باشد و پذیرش این اصل در نهادینه کردن معرفت دین عملی می شود.

 
رمضانیان مخالفت با ارزش ها و مسایل دینی را مخالفت بر فرهنگ دینی جامعه عنوان کرد و گفت: می بایست مدلی از فرهنگ را در جامعه پیاده کنیم که همخوان با فرهنگ اسلامی در جامعه باشد و اگر خلاف این بود مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

 
وی گرامیداشت روز دختر را از سال 86 تا کنون به همت شهرداری تهران خواند و گفت: در سال 86 عملا با موافقت شورای فرهنگ عمومی در تقویم سال روز میلاد حضرت معصومه روز دختران نامیده شد و لزوم اهمیت جایگاه دختران در جامعه ی اسلامی و پرورش نسل جدید توسط این گرامیان در آینده سبب اهمیت توجه به این نسل عزیز می شود و شایسته الگو سازی برای دختران ما کسی جز حضرت معصومه نبود.

 
مشاور فرماندار اصفهان در امور زنان با اهمیت دوباره بر موضوع حجاب اسلامی بر بین دختران افزود: تمام ویژگی های شخصیتی دختر نمونه در حضرت معصومه وجود داشته و قطعا رسالت امام زمانش را آن حضرت به دوش کشید و این می با یست افتخار بزرگی برای دختران ما در هر زمان مورد پذیرش قرار داده شود که آن حضرت در دوران خفقان هارون الرشید مبلغ دین در جامعه آن روز بود.
.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.