سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 23:51 - سه شنبه 18 شهریور 1393

با حضور پرسنل سپاه ناحیه امام علی(ع) صورت گرفت:

اجرای مرحله دوم طرح مهر ولایت در شرق اصفهان

دور دوم طرح مهر ولایت به همت ایثار گران ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در شرق اصفهان اجرا شد.

به گزارش اصفهان شرق: مسئول ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) و مسئول اجرای طرح مهر ولایت با اشاره به اجرای یک روزه ی این طرح اظهار داشت: دور دوم با دیدار از خانواده معظم شهدای بخش کوهپایه آغاز گردیده است و دیدار از خانواده معظم شهدا ی سپاه با عضویت های بسیج و رسمی و وظیفه در این طرح پیش بینی شده است. این طرح از سال 1391 آغاز و در حال حاضر در مرحله ی دوم اجرای این طرح هستیم.

محمد کشاورز  هدف از اجرای این طرح را بهره گیری معنوی از خانواده ی شهدا خواند و ادامه داد: بهره گیری معنوی از خانواده معظم شهدا، دیدار و رسیدگی به آنها با تلطف، احوالپرسی، دستگیری، همراهی و همدلی در سرکشی های منظم و سازمانی و پیگیری مشکلات حاد آنها در حد وسع و توان سازمانی و همچنین لبیک به فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)که فرموده اند به خانواده شهدایتان رسیدگی کنید از اهداف این طرح است.

وی نحوه اجرای این طرح را این گونه عنوان کرد: با همکاری بنیاد شهید کوهپایه و همت و تلاش فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) خانواده های شهدایی که امکان بازدید از آنها وجود داشت شناسایی شدند که تعداد 78 خانواده شناسایی شد و برنامه منسجمی برای دیدار تهیه گردید. با تعداد 13 تیم سرکشی با حضور 47 نفر از نیروهای پایور و 22 نفر نیروی بسیجی به همراه مسئولین بخش کوهپایه در شهر های سجزی، تودشک، کوهپایه و زفره و روستاهای تابعه از این تعداد خانواده بازدید به عمل آمد.

5555

در سخنانی سرهنگ ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) ضمن دعا برای سلامتی حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) با توجه به روحیه انقلابی در جوامع روستایی گفت: طرح  مهر ولایت، طرح بسیار خوبی است و برای رسیدن به قوت و قدرت تازه در انجام مأموریتهای سپاه و بسیج به این زیارت ها احتیاج مبرم داریم. وجود روحیه انقلابی در مناطق روستایی و خالی از امکانات رفاهی باعث قوت قلب ما می شود و این توفیقی بود که خداوند متعال به ما عنایت فرمودند که به زیارت پدر و مادرهایی برویم که چنین فرزندانی در دامان آنها بزرگ شده اند.

ساعی از حضور تودشکی بخشدار محترم بخش کوهپایه، مجلسی شهردار، کیخواه فرمانده کلانتری شهر کوهپایه، مسئولین بنیاد شهید کوهپایه و کلیه بسیجیانی که در اجرای این طرح همکاری و همیاری نمودند تقدیر و تشکر فراوان کرده و در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا این طرح در هفته دفاع مقدس اجرا نشده است، گفت: در انجام کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست و به مرور این طرح شامل تمامی مناطق تابعه بسیج می شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.