سرویس: اجتماعی » حوادث 22:30 - دوشنبه 17 شهریور 1393

دیر رسیدن های اورژانس و حاشیه های ناتمام:

تصادف در ورزنه جان دو نوجوان را گرفت

برخورد دو موتورسیکلت در روی پل جدید کمربندی ورزنه و آتش گرفتن یکی از موتورها جان نوجوان 16 ساله را گرفت.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: عصر روز دوشنبه 17 شهریور حدود ساعت 19 بعلت برخورد سه دستگاه موتور سیکلت با سرعت زیاد در جاده ورزنه به حسن آباد یک نوجوان 15 ساله جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر راهی بیمارستان شدند.

متاسفا نوجوان دیگر که 16 سال سن داشت در بیمارستا ن جان خود را از دست داد.

علت مرگ این نوجوان وارد شدن ضربه شدید به سر او و سوختگی ناشی از آتش گرفتن موتور اعلام شد.

IMG_8490

چوپانی که در حوالی محل حادثه بوده است با دیدن حادثه و عدم توان در کمک با تماس به 110 و اورژانس خواستار کمک می شود ولی متاسفانه مامورین اورژانس بعد از جمع شدن مردم به محل آمدند.

البته و صد البته… دیر رسیدن مامورین اورژانس به صحنه تصادف و همچنین نبودن امکانات و بیمارستان مجهز در منطقه در مرگ این نوجوان بی نقش نبوده…

گفتنی است سه نفر دیگر حاضر در تصادف، اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند که حال دو نفر آنها وخیم اعلام شده است.

IMG-20140908-WA0024-1

پاسخ سوالات خود را در لینک زیر ببینید:

اینجا کلیک کنید

 تصاویر مرتبط با تصادف را اینجا ببینید

کلیک کنید

 

 

 

 

 

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “تصادف در ورزنه جان دو نوجوان را گرفت”

  1. علی - ورزنه گفت:

    واقعا جای تاسف داره که نوجوانان ما در ورزنه هیچ گونه تفریح سالمی ندارند و باید عمر گرانبهای خود را فدای بیتدبیری های مسئولین ناکارامد و بی لیاقت کنند.
    شما انتظار دارید یک نوجوان ورزنه ای که با این مشقت پدر و مادر او انرا به اینجا رسانده اند انرژی نوجوانی و نشاط خود را در کجا تخلیه کند؟ آیا جز این است که با مسابقه گذاشتن با موتور و با سرعت زیاد رفتن میخواهد دل خودش را به مثلا تفریحی خوش کند؟
    وای بر شما مسئولین
    بترسید از فشار قبر و قیامت
    روز حسابی یقینا هست و مطمئن باشید ذره ای از حق خود درباره خیانت هایی که به ما کردید نخواهیم گذشت.

  2. مجتبی ورزنه گفت:

    جدا این اورژانس تا حالا جون 10نفر را گرفته .. آخه راننده اورژانسی که شهر ورزنه را بلد نیست چرا باید اینجا کار کنه… تو تصاویر ی ک اصفهان شرق گذاشته معلومه وقتی صحنه تصادف ب وجود اومده هنوز هوا روشنه اما وقتی اورژانس اومده هوا تاریکه تاریکه همه میگن 40 دقیقه طول کشیده اما خودشون میگن شما هول شدید ما 5 دقه ای میاییم فکر میکنید اینقدر طول کشیده….. شورا هم طرفداریشون میکنه……چرا آتش نشونی که 2 یا سه دقیقه طول کشید بیاد همه تشکر میکنن و توهم نزدن … مرگ بر عدالتتان… حیف این دو جوون ….اینم میدونم “عقاب قضا گر فروهشت بال همه عاقلان کور گردند و کر”…………اما نباید دست رو دست بذاریم راستی وقتی به اورژانس زنگ میزنی چرا وصل میشه ب اصفهان !! بعد اونا باهاس زنگ بزنن ب ورزنه ؟؟ این چند دقه خودشه جون ی انسانه….

  3. پیر خرمند گفت:

    این دونفری که کشته شدند فقط به فقط به خاطر بی لیاقت بودن اورزانس ورزنه بود ی مشت ادم ناوارد تو این اورزانس کار می کنند و وقتی هم یک پیش امدی به وجود می اید هیچ عکس عملی نمی توانند انجام دهند و یکی دیگر از عامل هایی که در کشته شدن ان ها نقش داشت نداشتن یک بیمارستان خوب و با تمام امکانات وتجهیرات بود من از طرف همه و به نمایندگی از اهالی شهرورزنه از مسولین خواهش دارم هر چه زودتر اقدام به ساخت یک بیمارستان مجهز و یک کادر پزشکی مجرب نماید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.