سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:44 - سه شنبه 18 شهریور 1393

ازدواج آسان با اصلاح سبک زندگی میسر می شود

معاون هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ازدواج آسان و آگاهانه با اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده ها در جامعه میسر خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق؛’حسین معتمدنیا’طی  بازدید از کانون پیوند مهر اصفهان،علت اصلی ازدواج نکردن جوانان با داشتن شرایط شغلی و مالی مناسب، نوع سبک زندگی آنان است.

وی تاکید کرد: دولت، مسوولان و خیران جامعه با حرکت به سمت ایجاد سبک زندگی اسلامی و ایرانی و تقویت آموزه های دینی در میان جوانان و خانواده ها، ازدواج هایی آسان، به هنگام و آگاهانه را در جامعه نهادینه کنند.

معاون هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، گسترش زندگی ماشینی را عامل افزایش مشکلات در جوامع خواند و بیان کرد: به دنبال توسعه زندگی های مدرن و ماشینی ، آسیب های اجتماعی نیز روند صعودی به خود می گیرد.

معتمدنیا با اشاره به ماندگاری کار خیر در دنیا و آخرت، ادامه داد: خیران حوزه ازدواج از امور خیرخواهانه در زمینه جوانان و این سنت محمدی کوتاهی نکنند همچنان که تاکنون در این راستا پیشقدم بوده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان به همراه محمدمسعود کریمی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان و مهدی صدری مدیر سابق سازمان ملی جوانان اصفهان و مدیرکل فعلی آموزش و پژوهش استانداری اصفهان عصر یکشنبه از کانون پیوند مهر دیدن کرد.
انتهای پیام /*

منبع:جمهوری اسلامی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.