سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:53 - سه شنبه 18 شهریور 1393

معاون مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد اصفهان:

جشن عاطفه ها در سراسر استان اصفهان برگزار می شود

معاون مشارکت ‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: همزمان با سراسر کشور در مهر امسال، به مدت ۳ روز جشن عاطفه ها در مدارس، میادی شهری و پایگاه های کمیته امداد سراسر استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ ﺑﻬﺮام ﺳﻮادﮐﻮﻫﯽپیرامون برنامه‌های کمیته امداد اصفهان در زمینه برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: امسال جاری برای برگزاری جشن عاطفه ها در همه مدارس و میدان های شهر از همه نقاط شهر اصفهان، کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی جمع آوری می‌شود.

وی افزود: هنوز مکان پایگاه های اصلی کمیته امداد اصفهان برای این جشن مشخص نشده و در تلاش هستیم تا مجوز این مکان‌ها را دریافت کرده و پس از آن نسبت به برگزاری مراسم اقدام کنیم.

معاون مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان بیان کرد: در شهرستان ها نیز علاوه بر پایگاه های کمیته امداد، در میادین اصلی نیز کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی جمع آوری می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال، عاطفه ها در 3 روز برگزار می شود اما هنوز مشخص نشده که در چه روزهایی از مهرماه برگزار می شود؛ این جشن یک روز در مدارس، یک روز در سطح شهر و  یک روز در محل های برگزاری نماز جمعه برپا می شود.

سوادکوهی با اشاره به کمک های مردم اصفهان در جشن عاطفه‌های سال گذشته گفت: در سال گذشته، مجموع درآمدهای جشن عاطفه ها یک میلیارد و 272 میلیون تومان بوده و این مبلغ در 3 هزار پایگاه سطح استان جمع‌آوری شد.

وی بیان کرد: از این تعداد، 2 هزار پایگاه در مدارس و هزار پایگاه نیز در پایگاه‌های بسیج، مساجد و مراکز نیکوکاری شهر قرار گرفتند و در تلاش هستیم که امسال تعداد پایگاه های مدارس را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

 منبع:تسنیم
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.