سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:30 - سه شنبه 18 شهریور 1393

در ۵ ماهه امسال صورت گرفت

ثبت ۱۵ هزار و ۴۰۰ ازدواج و ۳ هزار و ۱۸۷ طلاق در استان اصفهان

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بيان اينكه در ۵ ماهه امسال، ۳۴ هزار و ۶۳۲ نوزاد در اين استان متولد شدند، گفت: در مدت مذكور، ۱۵ هزار و ۴۰۰ ازدواج و ۳ هزار و ۱۸۷ طلاق در دفاتر ثبت اسناد استان اصفهان ثبت شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ تورج حاجی‌رحیمیان گفت: از ابتداي فروردين تا پايان مردادماه سال جاري، ۳۴ هزار و ۶۳۲ نوزاد شامل ۱۷ هزار و ۸۸۰ پسر و ۱۶ هزار و ۷۵۲ دختر در استان اصفهان متولد شدند كه در مجموع، ۳۱ هزار و ۸۸۹ ولادت در مناطق شهري و ۲ هزار و ۷۴۳ ولادت در روستاها بوده است.
وي افزود: همچنين در اين مدت، ۹ هزار و ۲۷۹ واقعه فوت شامل ۵ هزار و ۱۲۸ مرد، ۴ هزار و ۱۵۱ زن و ۳۸۳ نامشخص در سطح استان به ثبت رسيد كه ۸ هزار و ۱۹۳ مورد، شهري و يك هزار و ۸۶ مورد، روستايي بوده است.
مديركل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به صدور ۵۳ هزار و ۴۱۵ شناسنامه مكانيزه براي افراد بالاي ۱۵ سال در مدت مذكور، تصريح كرد:‌ در ۵ ماهه امسال، ۱۵ هزار و ۴۰۰ ازدواج و ۳ هزار و ۱۸۷ طلاق در دفاتر ثبت اسناد استان اصفهان ثبت شد.
حاجي رحيميان اظهار كرد: در مردادماه امسال نيز يك هزار و ۹۳۰ واقعه فوت شامل يك هزار و ۶۴ مرد و ۸۰۶ زن و نيز ۷ هزار و ۱۸۰ ولادت شامل ۳ هزار و ۷۱۶ پسر و ۳ هزار و ۴۶۴ دختر در استان اصفهان به ثبت رسيد.
گفتني است، در ۵ ماهه امسال، بيشترين فراواني نام انتخاب شده براي نوزادان دختر به ترتيب فاطمه، زهرا، نازنين زهرا، فاطمه زهرا و ريحانه و براي نوزادان پسر اميرعلي، علي، محمدطه، اميرحسين و محمد بوده است.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.