سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:17 - دوشنبه 17 شهریور 1393

20 شهریورماه جاری:

یادواره 120 شهید منطقه برزاوند اردستان برگزار می‌شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید هاشمی‌نژاد اردستان گفت: یادواره 120 شهید منطقه برزاوند شهرستان اردستان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، ابراهیم دهقانی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه این یادواره در روز 20 شهریور راس ساعت 17 همزمان با افتتاح ساماندهی گلزار شهدا و بیت‌العباس کهنگ با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: این یادواره با هدف زنده کردن یاد و خاطره شهدا و جاری کردن روح ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل جوان با منش شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران و روایتگر این برنامه سردار ملکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و جانشین سابق سپاه صاحب الزمان (ع) اصفهان است که پس از این برنامه از مداحی سید رضا نریمانی استفاده خواهیم کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید هاشمی‌نژاد منطقه برزاوند اردستان خاطر نشان کرد: توجه به آرمان‌های والای شهیدان و ایثارگران، زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان، بسط و گسترش فرهنگ و معنویت، ایثار و ارزش‌های دفاع مقدس از اهداف برگزاری این یادواره است.

دهقانی تصریح کرد: وظیفه همه زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگ‌مردان تاریخ ایران اسلامی است و شهدای میهن اسلامی با اهدای خون خود پرچم ولایت را برافراشته و چراغ پرفروغ انقلاب اسلامی را روشن نگه داشتند لذا می‌طلبد وصایا و آرمان‌های شهدا به فراموشی سپرده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.