سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - دوشنبه 17 شهریور 1393

توصیه‌های آیت‌الله طباطبائی‌نژاد درباره اهمیت و نحوه انتشار آثار امام خمینی(ره)

امام جمعه اصفهان گفت: ما بقای انقلاب را به بقای آثار و افکار امام خمینی (ره) می‌دانیم و هر چه داریم متعلق به امام است.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با مسئول و جمعی از کارکنان مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی استان اصفهان به بیان خاطراتی از دوران تبعید امام خمینی به نجف پرداخت و اظهار کرد: ما بقای انقلاب را به بقای آثار و افکار امام خمینی (ره) می‌دانیم و هر چه داریم متعلق به امام است؛ ما عاشق امام بوده و هستیم و همانگونه که شهید صدر فرمودند باید ذوب در امام بشویم چون او ذوب در خدا بود.

وی گفت: هرچه برای امام کار کنیم و از امام خمینی و عظمت او بگوییم کم است به دلیل اینکه شخصیت امام فوق همه آنهاست.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در ادامه خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین کمساری اظهار کرد: امیدواریم با حضور شما مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) استان اصفهان زنده‌تر و رونق بیشتری پیدا کند.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کمساری به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این نمایندگی پرداخت.

وی با اشاره به سابقه نمایندگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی در  اصفهان، از فعالیت‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته در این استان گزارشی ارائه کرد که برخی از آنها را برگزاری نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی، نشست‌های علمی و تجهیز کتابخانه‌های استان به آثار حضرت امام خمینی (ره)، برگزاری آموزش‌های مجازی  آشنایی با اندیشه‌های امام خمینی (ره) و ارتباط با هنرمندان و تولید آثار فاخر هنری با موضوع افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) عنوان کرد.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی دفتر استان اصفهان در ادامه گزارش خود، از رویکرد جدید این نمایندگی با توجه به محوریت فعالیت‌های هنری در اصفهان خبر داد و درباره برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و استفاده از ظرفیت حوزه علمیه و دانشگاه و مشارکت همه مراکز فرهنگی استان در راه ترویج افکار و اندیشه‌های حضرت امام خمینی مطالبی را بیان کرد.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.