سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 02:08 - یکشنبه 16 شهریور 1393

در شب میلاد ضامن آهو:

تبلور ارادت مردم شهر حسن آباد در شب میلاد امام رضا(ع)

بمناسبت ولادت امام هشتم حضرت رضا(ع) مراسم جشن و شادی در مساجد شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: مراسم جشن میلاد ضامن آهو در مسجد الغفور از طرف کانون هنری ضامن آهوی این مسجد و پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) شهر حسن آباد بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مردم خصوصا جوانان و نوجوانان برگزار شد.

حجت الاسلام شیخ حجت الله صادقی در مورد زندگی و فضایل امام رضا سخنانی ایراد کرد و با اشاره به خصایص امام همام و ذکر احادیث از امام رضا(ع) اظهار داشت: كسى سه خصلت در او نباشد مؤمن نيست; سنتى از پروردگارش، سنتى از پيغمبرش و سنتى از ولى و امامش; پس سنتى كه از پروردگارش بايد داشته باشد راز پوشى است و سنتى كه از پيغمبرش بايد داشته باشد مدارا كردن با مردم است و سنتى كه از امامش بايد بياموزد شكيبايى كردن در شدت و سختى است.
در پایان مسابقه ای بین حضار برگزار شد و به قید قرعه به هشت نفر از شرکت کنندگان به نیابت امام هشتم (ع) جوایزی اهدا گردید و از حضار پذیرایی شد .
همچنین مراسم جشن در مسجد جامع شهر نیز برگزار گردید که در این مراسم مداحان اهل بیت اقایان حاج حسین جمشیدی و منصور صادقی به مولودی خوانی پرداختند و در ادامه شیخ علی منصوری در مورد فضایل و کرامات امام رضا (ع) سخنانی ایراد کرد.

Vater-Mark-(2)444Vater-Mark-(2)757425742

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.