سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 19:13 - شنبه 15 شهریور 1393

با حضور مسئولین:

نخستین همایش کانون بانوان کویر جرقویه علیا برگزار شد

اولین همایش کانون بانوان شهرداری حسن آباد با حضور پر شور بانوان شهر و مسئولین منطقه در سالن اجتماعات مدرسه فاطمیه حسن آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: در این مراسم ابتدا شهردار شهر حسن آباد ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به حضار به اهداف این کانون پرداخت و اظهار داشت: عفاف و حجاب مهمترین مسائل ارزشی است که باید چه مرد و چه زن با وجود تبلیغات سوء اینترنتی به آن توجه خاصی داشته باشید.

ایروانی در ادامه به اهداف تشکیل این کانون توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: اولین هدف ما افزایش حضور خواهران در صحنه های مختلف است و به دنبال آن تشکیل کلاس های آموزشی کاربردی به صورت مدون و بهره مندی بانوان از امکانات موجود و با این کار روحیه شادی و نشاط را در بانوان بوجود آوریم.

وی از کلنگ زنی پارک بانوان در آینده نزدیک خبر داد.

DSC01198

در ادامه رمضانیان در سخنان گفت: نیمی از جامعه ما دختران می باشند و باید به این قشر جامعه توجه بیشتری شود چرا که آنها مادران فردا هستند که پسران را در دامن خود پرورش می دهند و این امر به تنهایی انجام پذیر نیست بلکه آموزش و پرورش و مدارس باید از همان کودکی مهارت های زندگی را آموزش و یاد بدهند.

مسئول کانون بانوان شهرستان اصفهان تاکید کرد: این کانون موازی با ارگانها حرکت نمی کند بلکه همه ارگانها و نهادها باید با تعامل بیشتر باعث پیشرفت این کانون شوند و مشکلات را با مشورت یکدیگر حل نمود و خواهران بتوانند آزادانه فعالیت های خود را به راحتی انجام دهند.

DSC01214

وی از برگزارکنندگان این همایش خصوصا شهردار و بخشدار که در امر راه اندازی این کانون پیگیری های لازم را انجام داده اند تقدیر و تشکر کرد و از حضور با شکوه خواهران شهر نیز ابراز خرسندی کرد و اظهار امید واری کرد که این حضورها ادامه داشته باشد.

در ادامه بخشدار نیز در سخنان کوتای از روند پیگیری های انجام شده جهت راه اندازی این کانون گفت.

در پایان به خواهرانی که به سوالات مسابقه پاسخ صحیح داده بودند به قید قرعه جوایزی اهدا شد و مسئولین از محل جدید کانون بانوان که در حال تعمیر است بازدید کردند و مقرر شد که امکانات لازم فراهم شود و هر چه زودتر کنون فعالیت خود را در این محل شروع کند.

DSC01217 DSC01213

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.