سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 20:31 - جمعه 14 شهریور 1393

امام جمعه شهر اژيه:

ما با تمام توان و تا پاي جان پشتيبان ولايت فقيه خواهيم بود

امام جمعه شهر اژیه گفت: در بعضي مشكلات جامعه و بعضي مخالفتها كه در داخل صورت مي گيرد رهبر ما مظلوم واقع مي شود و ما با تمام توان و تا پاي جان پشتيبان ولايت فقيه خواهيم بود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: حجت الاسلام شاهميري امام جمعه شهر اژيه در خطبه هاي امروز با اشاره به  نعمت امنيت و آسايش  گفت:   پيامبر اكرم (ص) مي فرمايد: نعمتان مکفورتان: الامن والعافیه؛ دو نعمت است كه مورد ناسپاسي قرار مي گيرد امنيت و سلامتي. يكي از نعمتهاي بزرگ نعمت امنيت است که امروز به بركت انقلاب و خون شهدا و زحمات امام راحل و رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام نعمت امنيت در مملكت ما برقرار است و ما بايد شكر گذار اين امنيت باشيم.
نماينده ولي فقيه و امام  جمعه شهر اژيه با اشاره به ديدار هفته گذشته رهبر معظم انقلاب با خبرگان رهبري بيان داشت: در اين ديدار رهبر معظم انقلاب به چند نكته اشاره فرمودند ايشان علم و اقتصاد و فرهنگ سه عنصر كليدي در تقویت کشور دانستند و همچنين حضرت آقا توصيه كردند اختلاف سليقه سياسي نبايد وحدت و همدلي را از بين ببرد، ايشان حمايت از دولت را وظيفه همه دانستند و كسي حق تخريب دولت را ندارد ولي اگر اشكالي در كار دولت بود انتقاد صحيح انجام گيرد.

از نكات ديگر كه رهبر انقلاب به آن اشاره كردند اين مطلب بود كه نظام جمهوری اسلامي ما نظام مظلوم و مقتدر است و نمونه آن در هشت سال جنگ تحميلي كشور ما مقتدرانه در برابر دشمنان ايستاد و نشان داد توانائيهاي نظامي دشمن قادر نيست از ايستادگي يك ملت بكاهد و امروز مردم غزه درس ايستادگي را ملت ايران آموختند.
حجت الاسلام شاهميري با اشاره به مظلوميت رهبر انقلاب فرمود: امروز بحمدالله ما رهبري آگاه، دانا و توانا مقتدر اما مظلوم داريم، رهبر ما تنها نيست در برخي صحبتها شنيده مي شود كه رهبر ما تنهاست در صورتی که ملت ايران پشت سر رهبر انقلاب هستند و هر جا كه لازم باشد ايشان را حمايت و ياري مي كنند.
وی تصریح کرد: البته آنچه که قابل ذکر ایت این است که در بعضي مشكلات جامعه و بعضي مخالفتها كه در داخل صورت مي گيرد رهبر ما مظلوم واقع مي شود و ما با تمام توان و تا پاي جان پشتيبان ولايت فقيه خواهيم بود.
امام جمعه شهر اژيه با اشاره به بيست و نهمين سالگرد شهادت شهيد بزرگوار حسين نظامزاده كه در تاريخ 1364/06/14 در عمليات قادر به شهادت رسيد ياد و خاطره ايشان را گرامي داشتند .
ايشان همچنين ضمن تسليت درگذشت مرحوم كربلايي علي محرابي پدر شهيدان حسن و محمد محرابي از خداوند علو درجات و حشر با دو فرزند شهيدش و شهداي كربلا مسألت نمودند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.