سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 02:52 - جمعه 14 شهریور 1393

شهردار شهر نصرآباد خبر داد:

رفع آلودگی کارگاههای مزاحم شهری در آینده ی نزدیک

شهردار شهر نصر آباد گفت: امیدواریم هر چه زودتر بتوان به صورت قانونی در رفع آلودگی کار گاههای مزاحم تدابیر خوبی بیندیشیم.

ثمریان شهردار نصر آباد در گفتگو با اصفهان شرق به افتتاح پروژه های انجام گرفته در این شهر اظهار داشت: افتتاح کندروی شهر نصرآباد، جاده ی دسترسی به سایت اداری به طول 700 متر و عرض 9 متر با زیر سازی 5 هزار متر مربع انجام شد.
همچنین جدول گذاری به طول 900 مترطول به اتمام رسید.
وی با اشاره به افتتاح جایگاه سوخت و کلنگ زنی پارک خانواده در این شهر افزود: با توجه به برنامه های سال قبل بالغ بر 80 در صدی برنامه ها را انجام و موفق به اتمام آن شدیم.
این مقام مسئول شهرداری با توجه به وجود کارگاههای مزاحم اطراف شهر تصریح کرد: در این رابطه و ایجاد برخی کارگاههای مزاحم شهری در ورودی شهر و سوزاندن لاستیک و دود غلیظ بر خواسته از این اقدام، مراحل قانونی شکایت از این کارگاهها انجام و منتظر رای دادگاه می باشیم.
وی افزود:هدف اصلی در این زمینه این است که هر چه زودتر رای دادگاه در جمع آوری کارگاههای مزاحم گرفته شود تا بتوان بر خورد قانونی با این موارد انجام داد.
ثمریان در ادامه از عملی نشدن تکمیل جاده نصر آباد به محمد آباد خبر داد وگفت: پیگیری های بسیاری جهت تکمیل این جاده پر خطر انجام شد ولی به سبب برخی مشکلات متاسفانه هفته ی دولت امسال شاهد افتتاح نبودیم.
وی در پایان کلنگ زنی پارک خانواده را عاملی در جهت آسان شدن برخی رفت و آمد مسافرین از جاده ترانزیت دانست.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.