سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 18:14 - پنجشنبه 13 شهریور 1393

معاون فرهنگی موسسه امام مبین گفت:

دعوت از زمینیان در سبک زندگی آسمانیان

جلسات سبک زندگی با موضوعات زندگی اسلامی و اهل بیت به همت مدیر موسسه دینی تخصصی امام مبین همزمان با میلاد امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق: سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی با عنوان آسمانیان، همزمان با شب میلاد خجسته امام هشتم برگزار می شود.

این مراسم با موضوعات اهمیت توجه به سبک زندگی دینی، بررسی آفات و آسیب شناسی سبک زندگی، اهل بیت و سبک زندگی، تلاش و امید در سبک زندگی، جهاد و دفاع در سبک زندگی و راهکارهای مواجه صحیح با آن در مسجد حضرت ابالفضل واقع در خیابان هشت بهشت شرقی، خیابان نیرو برگزار می شود.

سخنرانان این جلسات حجت الاسلام صادق زاده نویسنده کتاب بیست و حجت الاسلام تقی زاده کارشناس مسائل خانواده با حضور سردار نصر جانباز دفاع مقدس رییس کمسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان می باشد.

احمد حیدری معاون فرهنگی موسسه امام مبین در گفتگو با اصفهان شرق اظهار داشت: مردم در طول زندگی با مشکلات عدیده ای روبرو می باشند و در این مسیر به دنبال راهکار می گردند و از آنجایی که دین اسلام توانایی کامل در جهت ارائه راهکار را دارد مردم با مراجعه به سبک زندگی دینی روش صحیح زندگی برتر را می آموزند.

وی ادامه داد: مردم به دنبال اصلاح زندگی می باشند ولی روش را نمی دانند و می بایست کسانی که در خود این دغدغه را می بینند به ارائه این طرح و برگزاری جلسات بپردازند تا بتوان قدم قدم به نتیجه مطلوب رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.