سرویس: اخبار شهرستان » هرند 16:24 - جمعه 19 مهر 1392

پیشگیری از خطرات، هنر هر ایرانی است

فرمانده ی کلانتری بخش جلگه گفت: همه ی ما باید در راستای پیشگیری از خطرات تلاش کنیم و این یک هنر نزد ما می باشد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، نیکبخت فرمانده ی کلانتری بخش جلگه با حضور در نماز جمعه این هفته با توجه به هفته ی نیروی انتظامی گفت: مشارکت مردم باعث ایمنی در کشوراست و همانطور که همه ی ما میدانیم کشورما همیشه در راس بوده و دشمنان اسلام وایران نظر سوء به کشورعزیزمان داشته ودارند و همه ی ما این ایمنی و آسایش در مرزو بوم را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود هر ایرانی می بایست برای امنیت و حفظ کشور یک عنصر اطلاعاتی باشد و مشارکت گسترده با نیرو های امنیتی در رابطه با اعتلای کشور داشته باشد.

ستوان یکم نیک بخت در ادامه گفت :نیروهای مستقردرکلانتری 44 شهرهرند و کلانتری 31 شهر اژیه به طورشبانه روزی آمادگی دارند که در خدمت شهروندان هرند و منطقه ی جلگه باشند لذا با تماس های تلفنی و گزارش های مستند و به موقع ، ما را دربرقراری امنیّت و جلوگیری ازاجرایی شدن تفکر و خطای منحرفین یاری کنید تا جامعه ای امن و به دور از زشتی ها و خطا ها داشته باشیم .

نیکبخت در پایان بیان داشت: هنر ما زمانی است که بتوانیم در برابر خطرات پیشگیری کنیم تا هیچ جوانی به زندان نرود و دیدن این صحنه ها نه برای ما ونه برای خانواده ی زندانیان خوشایند نیست.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “پیشگیری از خطرات، هنر هر ایرانی است”

  1. سینا گفت:

    سلام
    مرحبا بهره بردیم
    به سایت مام سر بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.