سرویس: اجتماعی 15:07 - جمعه 19 مهر 1392

نماز جمعه هرند

فقر را با ترک رابطه خویشاوندی به سوی خود نکشانید

امام جمعه شهر هرند در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: طبق حدیث با اقوام خود می بایست در ارتباط باشیم واگر آنها با شما قطع رابطه کردند با آنها در ارتباط باشید که قطع صله رحم موجب فقر است.

به گزارش اصفهان شرق:حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی درخطبه های نماز جمعه ی این هفته ی شهر هرند باتوجه به نزدیک شدن ایام پر فضیلت عرفه گفت: به فرموده ی امام حسین(ع) هر کس خدا را دارد همه چیز دارد وهرکس با خدا نیست هیچ ندارد.

وی در ادامه به فضیلت ماه ذیحجه و اعمال این ماه اشاره کرد و توجه به گفتار ائمه و با توجه به شهادت این امام همام متذکر شد،  به فرموده ی امام باقر(ع) کلام معصومین وگفتار آنها برای همه ی مردم باعث زنده نگه داشتن دلها است.

امام جمعه در ادامه به اثر اجتماعی صله ارحام اشاره کرد وگفت: طبق حدیث با اقوام خود می بایست در ارتباط باشیم واگر آنها با شما قطع رابطه کردند با آنها در ارتباط باشید که قطع صله رحم موجب فقر است.

حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی در خطبه ی دوم خود با اشاره به مناسبت های هفته بیان داشت: با توجه به نزدیکی به عید قربان و برگزاری نماز عید قربان شرکت در این نماز اجروثواب در نزد پروردگار دارد وهمگان را به شرکت گسترده در نماز عید قربان دعوت کرد.

وی در ادامه به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی در کشور وبرای جمهوری اسلامی زحمات زیادی کشیده اند واین هفته را به سرو قامتان این نیرو تبریک گفت.

سپس در ادامه به بیست و چهار مهر روز پیوند اولیا و مربیان اشاره و گفت:همه ی والدین باید توجه مخصوص به فرزندان خود داشته باشند زیرا نسل جوان سرمایه های ما هستند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.