سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - پنجشنبه 13 شهریور 1393

رئیس پلیس راهور اصفهان:

ترافیک سطح شهر اصفهان ساماندهی می‎شود

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: روان‌سازی ترافیک شهری اصفهان در آستانه آغاز سال تحصیلی در دستور کار بوده و طرح‌های پلیس راهور اصفهان در این باره اجرائی شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛سرهنگ حسین غلامی با بیان اینکه طرح ساماندهی تابلوهای راهنمائی و رانندگی شهر اصفهان با هدف تسهیل در تردد خودروها در حال اجرا است، اظهار کرد: تعدادی از تابلوها در برخی مناطق شهری وجود دارد که توقف خودرو در مقابل آن‌ها در ساعاتی از شبانه‌روز بدون مانع است اما پلیس راهور برای تسهیل در تردد خودروها و کاهش ترافیک شهری این تابلوها را زمان‌دار کرده است.

وی با بیان اینکه زمان‌داربودن تابلوها سبب می‌شود پارک کردن خودروها در ساعاتی غیر از زمان مشخص شده در تابلو، قانونی و بدون ایجاد مانع در تردد دیگر خودروها باشد، افزود: براساس زمانبندی این تابلوها، پارک کردن خودرو در برخی خیابان‌ها از ساعت 22 تا صبح بدون مانع است و شهروندان می‌توانند برای دوری از تخلف و جریمه شدن از پارک کردن خودرو در این ساعات بهره مند شوند.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه با نصب تابلوهای زمانبندی شده در خیابان‌ها توقف خودرو در ساعات مشخص شده ممنوع و مشمول جریمه است، تصریح کرد: زمانبندی شدن تابلوهای راهنمائی و رانندگی در شهر سبب قانونی شدن توقف خودروها و جلوگیری از جریمه رانندگان است.

وی به اجرای طرح ساماندهی تابلوهای راهنمائی و رانندگی در خیابان‌هائی همچون چهارباغ عباسی، فردوسی و بزرگمهر در زمان‌هائی خاص اشاره کرد و گفت: همه تابلوهائی که در مقابل مساجد نصب شده‌اند هم 30 دقیقه قبل و بعد از اذان برای پارک خودروی نمازگزاران مقابل این مکان‌ها زمانبندی شده است.

سرهنگ غلامی خاطر نشان کرد: ‌تلاش پلیس راهنمائی و رانندگی روان‌سازی ترافیک شهری و جلوگیری از توقف بی‌جای تعداد زیادی از خودروهائی است که در طول شبانه روز سبب تشدید ترافیک و ایجاد مانع برای تردد روان دیگر خودروها می‌شوند.

وی افزود: رفع ترافیک موجود در خیابان‌های شهرعلاوه بر زمانبندی شدن تابلوهای راهنمائی و رانندگی که هم اکنون در حال انجام است، نیازمند همکاری شهروندان و قانون مدار بودن رانندگان است.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.