سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - پنجشنبه 13 شهریور 1393

با سفر اعضای هیات دولت به اصفهان، صدای زاینده رود به پایتخت رسید

رسول زرگرپور عملكرد استان را در هفته ي دولت مطلوب عنوان كرد و گفت: نيمي از اعضاي هيأت دولت در هفته ي دولت به اصفهان سفر كرده و مشکلات استان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش اصفهان شرق؛‌ رسول زرگرپور در یادواره یک‌هزار شهید کارمند استان اصفهان كه با حضور مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان ارشد استانی برگزار شد،ضمن گراميداشت هفته ي دولت و ياد وخاطره ي شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: نیمی از اعضای هیئت دولت در هفته دولت به اصفهان سفر کرده و مشکلات استان را مورد بررسی قرار دادند .
رسول زرگرپور در ادامه افزود: با سفر اعضای هیئت دولت، صدای مردم اصفهان درباره خشکسالی زاینده‌رود بیشتر و بهتر از قبل به گوش مردم در تهران و سایر شهرهای کشور رسيد.
استاندار اصفهان آرامش امروز کشور را مدیون شجاعت شهدا دانست و افزود: آرامش امروز كشور مديون شهدايي است كه با شجاعت خود به جبهه‌ها رفتند، از خاک کشور دفاع کردند و توانستند کشور ایران را حفظ کنند.
وی با بیان اینکه استان اصفهان با دارا بودن ۶ درصد از جمعيت كشور، ۱۰ درصد از شهدای کشور را تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي كرده است، ادامه داد: ۱۰ درصد از جمعیت جانبازان و ایثارگران کشور نیز متعلق به اصفهان بوده و اصفهانی‌ها در جنگ تحمیلی افتخارات بزرگی را کسب کردند.
استاندار اصفهان عملکرد استانداری اصفهان را در هفته ي دولت و يكسال گذشته مطلوب عنوان كرد و تصريح نمود: ۲ هزار و ۱۴۸ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان که نیمی از آن مربوط به بخش خصوصی است در یک سال عمر دولت تدبیر و امید در اصفهان به انجام رسيده است.
زرگرپور يادآور شد: نیمی از پروژه‌ها در بخش‌های عمرانی، خدماتی و کشاورزی با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به بهره برداري رسيده است، به طوري كه میزان سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در استان، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
رسول زرگرپور اظهار داشت: استانداری اصفهان در هفته دولت مجری ابتکارات نو و تازه‌ای در استان اصفهان و حتی کشور بود به طوری که از این پس صدای کارمند هر هفته به مدت یک ساعت از صدای استان اصفهان پخش خواهد شدو در اين برنامه به طور تخصصی و ویژه به مسائل مربوط به کارمندان و نقطه نظرات مردم در قبال آن‌ها پرداخته خواهد شد.

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.