اصفهان شرق

برخی دولت مردان از پتانسیل جوانان استفاده نمی کنند/ اولویت من در اشتغال، جوانان بومی منطقه می باشد

کدخبر: 29989
1393/06/11 در ساعت 08:57

به گزارش اصفهان شرق: هوایی مدیر پروژه واحه در جمع خبرنگاران در شربت خانه ی گردشگری واحه با اشاره به همکاری خوب عده ای که از اعتبارشان مایه گذاشتند اظهار داشت : در مملکت ما هنوز جوانهایی هستند که پا به پای سرمایه گذار حرکت می کنند ولی برخی دولت مردان از پتانسیل جوانان استفاده نمی کنند و آن در صورتی است که هر کس در جایگاه خودش مدیر شایسته ای می باشد و اگر فقط سیستم دولتی اقدام کند هرگز هیچ پروژه ای راه اندازی نمی شود.

وی با اشاره به عدم حضور برخی از مسئولین بانک ملی در مراسم افتتاحیه افزود: آنهایی که حضور پیدا کردند در شادی ما شریک می باشند و من تنها هماهنگ کننده ی پروژه بودم و برخی همکاران که در پشت من ایستاده بودند سبب آن شدند که در این راه شکست نخورم.
هوایی از حضور مردم بومی و همکاری آنها خبر داد و خاطر نشان کرد: وقتی از کاری نترسی و مطالبه ی دقیق داشته باشید موفق می شوید. روز اول تصور می کردم که مردم بومی پولی را در این راه نمی گذارند ولی مردم به خوبی آمدند و خوشحالم که در منطقه ای سرمایه گذاری کرده ام که مردمی صاف و صادقانه دارد و از مردم می خواهم تا از حاشیه بپردازند و با مطالعه قضاوت کنند.

هوایی
وی اولویت ایجاد اشتغال را مردم بومی دانست و تصریح کرد: دیدگاه مردم بومی متفاوت از خارج از منطقه است و آنها دلسوز بخش خود می باشند و قطعا اولویت ما در رده های میانی مشاغل از بین مردم بومی منطقه است.
مدیر پروژه ی واحه ورزنه را بهترین مکان ازبین 7 نقطه از ایران خواند و گفت: قبل از آغاز پروژه در دی ماه سال 89 به 7 نقطه جذاب در ایران سفر کردم ولی هر یک را به دلیلی انصراف دادم تا اینکه با تلفن آقای شفیعی عضو شورای ورزنه و دعوت ایشان مبنی بر احداث پروژه در ورزنه بر سر دو راهی قرار گرفتم که امروز حاصلش پس از تحمل فراز و نشیب های فراوان به افتتاح پروژه منجر شد.
وی از تنگ نظری برخی در زمینه ی سرمایه گذاری پروژه گفت و با اشاره به اینکه شاید هوایی دیگری برای سرمایه گذاری پیدا نشود بیان کرد: اگر این پروژه در تهران انجام می شد شاید 1به 3زمین را به خود اختصاص می داد ولی در اصفهان دوستی در ابتدای مسیر به من پیشنهاد پوشیدن کفش آهنی را داد و همان فرد یکسال به من وقت ملاقات در دفترش را نداد.
هوایی از هدف سرمایه گذاری گفت:هدف من از سرمایه گذاری کسب سود و همچنین ایجاد اشتغال، جهت زندگی بهتر برای مردم و جوانان است.
این سرمایه گذار بخش خصوصی در پایان از راه اندازی پروژه تا 15 الی 20 روز دیگر خبر داد و افزود: پس از استراحتی چند روزه به علت مشقت کاری زیاد، تا دو هفته ی آینده آماده ی پذیرش مسافر خواهیم بود و سعی ما بر این است که پول زیادی از مردم دریافت نکنیم.