سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 01:00 - سه شنبه 11 شهریور 1393

بخشدار جرقویه سفلی خبر داد:

آخر هفته پربار در افتتاح 5 پروژه جرقویه سفلی/ خطر هنوز بیخ گوش جاده ی نصرآباد به محمدآباد است

بخشدار جرقویه سفلی از افتتاح 5 پروژه مهم این بخش با حضور فرماندار شهرستان اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق: با پایان پذیرفتن هفته دولت هنوز تب وتاب افتتاح، آن هم پروژه هایی که برای مردم و خدمت رسانی تعبیه شده است به چشم می خورد. پروژهایی که در بین برخی طرح های روی زمینه مانده جلوه نمایی می کند.

 
حسن جعفری هرندی در این رابطه با اشاره به طرح های به اتمام رسیده بخش جرقویه سفلی اظهار داشت: افتتاح 5 پروژه در روز پنج شنبه با حضور کفیل فرماندار شهرستان اصفهان و مسئولین محلی در بخش به انجام می رسد. از پروژه های مذکور می توان به افتتاح ساختمان دهداری روستای گنج آباد با اعتبار 60 میلیون تومان با 120 متر زیربنا، خانه عالم مزرعه عرب با اعتبار 60 میلیون تومان توسط دهیاری، ساختمان آتش نشانی شهر محمد آباد با اعتبار 350 میلیون تومان که 75 میلیون آن توسط استانداری اصفهان اختصاص گرفته است، افتتاح جایگاه توزیع فراورده های نفتی شهر نصرآباد توسط بخش خصوصی با اعتبار 1 میلیارد تومان و روکش آسفالت جاده حیدر آباد مزرعه عرب به طول 5 کیلومتر توسط اداره راه و شهرسازی با اعتبار 700 میلیون تومان اشاره داشت.

 
بخشدار با توجه به برخی پروژه های نیمه کاره مهم ترین این پروژه های را جاده خطرآفرین نصرآباد به محمد آباد خواند و گفت: جاده ی نیک آباد به حسن آباد، جاده پرخطر نصرآباد به محمد آباد و همچنین مجتمع بین راهی سه راهی محمدـآباد و نیک آباد به سمت اژیه را از پروژه هایی عنوان کرد که هفته دولت امسال هم شاهد تکمیل آن نبود ولی امیدواریم تا 2 ماهه آینده مجتمع بین راهی نام برده شده به بهره برداری برسد.

 
وی به مزیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح های مناطق محروم اشاره و با بیان همکاری مسئولین در راستای تشویق سرمایه گذار به این مناطق تصریح کرد: سرعت بهره برداری از پروژه هایی که سرمایه گذار بخش خصوصی به انجام می رساند نسبت به طرح هایی که دولت مسئول بهره برداری از آن است بیشتر و در بحث نگه داری موفق تر عمل می کند و همچنین زمینه ورود سرمایه گذاران بعدی را فراهم می آورد از این رو دولت می بایست در ارائه تسهیلات به این بخش بهتر و آسان تر عمل کند تا مشوقی برای حضور دیگران به این عرصه سبب شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.