سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 19:21 - دوشنبه 10 شهریور 1393

معاون کمیته امداد امام استان اصفهان خبر داد

کمک 18.5 میلیون تومانی مردم اصفهان به مسلمانان بی‌دفاع غزه

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان از جمع‌آوری 18.5 میلیون تومانی کمک‌های مردمی اصفهان به مردم بی‌دفاع و مسلمان غزه هم‌زمان با سراسر کشور در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از کمیته امداد استان اصفهان، بهرام سواد‌کوهی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از مسائلی مهمی که ریشه در فطرت الهی افراد دارد دفاع و ابراز ناراحتی و انزجار از ظلم ظالم به مظلوم است، اظهار کرد: هر انسانی وقتی مشاهده می‌کند همنوعانش مورد ظلم و ستم واقع می‌شوند، خون غیرت او به جوش آمده و احساس همدردی و ناراحتی می‌کند.

وی با بیان اینکه از جمله مهم‌ترین آموزه‌های دین مبین اسلام کمک و یاری رساندن به مظلوم است، افزود: در فرهنگ قرآن آیات ارزشمندی وجود دارد که ضرورت و اهمیت یاری‌رسانی به قشر مظلوم را به وضوح روشن می‌سازد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان در مورد جمع‌آوری کمک‌های مردمی، به کودکان و مردم بی‌دفاع غزه تصریح کرد: روز پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته هم‌زمان با سراسر کشور دفاتر و پایگاه‌ها و نیز مصلاهای برگزاری نماز جمعه استان کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان آماده دریافت کمک‌های مردمی اصفهان بود و طی این دو روز 18.5 میلیون تومان از سراسر استان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: در شهر اصفهان بیش از 4 میلیون و 316 هزار تومان کمک‌های بشر دوستانه برای مردم بی‌دفاع غزه جمع‌آوری شد.

سوادکوهی گفت: پس از شهرستان اصفهان، شهرهای کاشان با 3 میلیون و 600 هزار تومان و نایین با یک‌میلیون و 100 هزار تومان بیشترین کمک به مردم بی‌دفاع غزه را داشته‌اند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “کمک 18.5 میلیون تومانی مردم اصفهان به مسلمانان بی‌دفاع غزه”

  1. سارا گفت:

    سلام اصفهانیهانمیخادبه غزه کمک کنندشرق اصفهان ازهرغزه ای بدتره

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.