اصفهان شرق

جوانان نمونه صادرکننده استان اصفهان تجلیل می‌شوند

کدخبر: 29862
1393/06/10 در ساعت 09:27

به گزارش اصفهان شرق؛ امیر کشانی در کمیته جوانان اتاق اصفهان اظهار داشت: حمایت از جوانان صادرکننده یکی از اهداف اصلی این کمیته است و در این راستا کارگروه ویژه‌ای در کمیته برای انتخاب این جوان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه 29 مهرماه روز ملی صادرات است که در استان اصفهان پس از برنامه گرامیداشت کشوری با چند روز تأخیر برگزار می‌شود، بیان کرد: استان اصفهان به عنوان چهارمین استان صادرکننده کشور شناخته می‌شود و همواره نقش مؤثری در صادرات غیر نفتی دارد.

وی یادآور شد: شرایط احراز جوانان نمونه صادرکننده استان اصفهان به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مصطفی رناسی، عضو هیئت نمایندگان اتاق اصفهان نیز در این جلسه با تبیین جایگاه یک کارآفرین برای جوانان، گفت: جوانان باید برای خود خلق مزیت کنند و برای آن باید وقت بگذارند و کار کنند تا خروجی مغز خود را افزایش دهند.

وی، یادگیری زبان دوم را یکی از الزامات یک جوان کارآفرین و فعال اقتصادی دانست و گفت: هر فعالیت اقتصادی نیازمند ارتباط بین‌المللی است و فعال اقتصادی که زبان انگلیسی بلد نباشد نمی‌تواند در این عرصه چندان موفق باشد.

رناسی خاطرنشان کرد: جوانان به جای تفکر کارمندی باید کارآفرینی را در خود تقویت کنند و تفکر کارمند بودن در یک سازمان بزرگ را به مدیریت در یک سازمان کوچک تغییر دهند.

این مسئول، خواستار تسهیل در عضوگیری کمیته جوانان اتاق اصفهان شد و گفت: حضور جوانان مشتاق به کارآفرینی و فعالیت‌های اقتصادی در اتاق می‌تواند آینده موفقی برای شهر اصفهان رقم بزند.

فریبرز توانا، دیگر فعال اقتصادی در این جلسه، آموزش را نوعی سرمایه‌گذاری به جای هزینه دانست و عنوان داشت: نیروی انسانی آموزش دیده می‌تواند منابع درآمدی بی‌انتهایی برای یک بنگاه اقتصادی ایجاد کند.

همچنین مسعود جمالی، عضو کمیته جوانان اتاق اصفهان، خواستار بررسی عملکرد کمیته در طول یک سال گذشته شد.

انتهای پیام

منبع:فارس