سرویس: غیر تولیدی » نقلی 22:50 - یکشنبه 09 شهریور 1393

ایجاد کتابخانه های مساجد خدمتی بزرگ به جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به راه اندازی کتابخانه در مساجد، گفت: ایجاد کتابخانه های مساجد خدمتی بزرگ به جامعه است.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در بازید از کانون فرهنگی هنری الغدیر شهر منظریه با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهارداشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از مهمترین مراکز فرهنگی کشور هستند که گسترش کمی و کیفی این نهادهای فرهنگی هنری لازم است.

وی افزود: فعالیت های کانون های مساجد در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، استعدادیابی، پیشرفت جوانان و نوجوانان و مقابله با جنگ نرم دشمن موثر و اثر بخش بوده که باید دولت و خیرین این مراکز حمایت کنند که موضوع به پیشرفت کشور کمک می کند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به ایجاد کتابخانه در مساجد توسط ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: ایجاد کتابخانه های مساجد خدمتی بزرگ به جامعه است.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از فعالیت بالغ بر هزار کتابخانه در مساجد و بیش از هزار و 700 کانون فرهنگی هنری در استان اصفهان خبرداد و بیان داشت: امسال با حمایت شهرداری شهرضا و دبیرخانه کانون های مساجد 20 کانون فرهنگی هنری به مجموع کانون های این شهرستان افزوده شد.

شایان ذکر است امروز عملیات احداث 2 خانه عالم در شهرستان شهرضا با حضور نماینده ولی فقیه  در استان و امام جمعه اصفهان کلنگ زنی شد.

پایان پیام/

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.