سرویس: غیر تولیدی » نقلی 22:19 - یکشنبه 09 شهریور 1393

كرامت و گذشت از شاخصه هاي سبك زندگي اسلامي است

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان با اشاره به اهميت گذشت و صبر در زندگي گفت: كرامت و گذشت از شاخصه هاي سبك زندگي اسلامي است.

به گزارش اصفهان شرق؛حجت الاسلام محمد قطبي، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان امروز در ويژه برنامه صدا و سيما با اشاره به برنامه هاي دهه كرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: صفات خاصي خداوند به انسان اعطا كرده كه گذشت و صبر يكي از ويژگي هاي خاصي است كه خداوند به انسان عطا كرده است.

 وي افزود: گذشت انسان از خطاي ديگران باعث سلامتي، پيشرفت انسان و رسيدن به قله هاي سعادت مي شود و كرامت واقعي را براي انسان محقق مي سازد.

 حجت الاسلام  قطبي به اهميت گذشت و صبر در زندگي اشاره كرد و افزود: كرامت و گذشت از شاخصه هاي سبك زندگي اسلامي است.

 وي ادامه داد: با حضور امام رضا(ع) در كشور ايران بركات زيادي به كشور رسيده است كه اين بركات در بخش هاي مختلف زندگي، شهرسازي، مباحث فرهنگي و هنري قابل ديدن است و نامگذاري اسامي افراد به نام رضا و القاب امام رضا نمونه هايي از اين الگوبرداري است.

 مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان با اشاره به برگزاري جشنواره فرهنگي و هنري با عنوان امام رضا(ع) افزود: اين جشنواره ها فرصتي براي ترويج معارف اهل البيت(ع) و خصوصا امام رضا(ع) است كه استان اصفهان چند سالي است كه ميزبان اين جشنواره است.

 پايان پيام/

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.