سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:15 - دوشنبه 10 شهریور 1393

برگزاري همايش كريميان در استان اصفهان

معاون تشكل هاي ديني اداره كل تبليغات اسلامي استان اصفهان از برگزاري همايش كريميان در اين استان همزمان با دهه كرامت خبرداد.

به گزارش اصفهان شرق؛حجت الاسلام حسن بابايي، معاون تشكل هاي ديني  اداره كل تبليغات اسلامي استان اصفهان با اشاره به برنامه هاي دهه كرامت تشكل هاي ديني و فرهنگي استان اصفهان گفت: برنامه هاي فرهنگي و ديني متنوعي توسط هيئت هاي فرهنگي و مذهبي و كانون هاي فرهنگي مساجد همزمان با دهه كرامت با رويكرد گسترش فرهگ كرامت و گذشت و تبيين شخصيت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برگزار مي شود.

وي افزود: از آغاز دهه كرامت تاكنون همايش اعضا كانون هاي مداحان و بسيج مداحان، اعزام مبلغ، همايش بانوان فرهيخته استان اصفهان،‌همايش مداحان و نمايشگاه عكس و پوستر در مساجد و مراكز انجام شده  كه اين برنامه هاي تا پايان دهه كرامت و بعضي از برنامه ها تا محرم ادامه دارد.

حجت الاسلام بابايي از برگزاري همايش كريميان در استان اصفهان خبر داد و گفت: ترويج سبك زندگي با كرامت و گذشت و ترويج فرهنگ گذشت و كرامت از مهم ترين عناوين اين همايش است كه در اين همايش بخشش و گذشت و دست كريمانه در جامعه و‌ آثار آن بيش از بيش تبيين و تشريح مي شود.

وي ادامه داد: اجراي برنامه هاي نذري و توزيع نان نبايد فقط ايام خاص مانند نيمه ماه مبارك رمضان باشد بلكه بايد اينگونه فعاليت هاي در ايام مختلف سال وجود داشته و مردم نسبت به همديگر كرامت و گذشت داشته باشند و اين فرهنگ در سراسر جامعه بيش از بيش گسترش يابد.

معاون تشكل هاي ديني  اداره كل تبليغات اسلامي استان اصفهان از برگزاري ستاد دهه كرامت با حضور مراكز فرهنگي، استقبال از خادمين امام رضا(ع) و برنامه هاي فرهنگي و ديني از اين قبيل همزمان با دهه كرامت در استان اصفهان خبر داد.

پايان پيام/

منبع :شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.